جام جهانی امشب و بامداد فردا شنبه با برگزاری شش دیدار دیگر پیگیری می شود که در مهمترین آنها اسپانیا قهرمان جام جام جهانی 2010 به مصاف هلند خواهد رفت.
کد خبر: ۶۸۳۳۶۳
امشب؛ تکرار فینال جام جهانی 2010/ جدال حساس یاران اتوئو و مکزیک

به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ دومین مسابقه جام جهانی 2014 بین دو تیم مکزیک و کامرون از گروه A برگزار می شود. سومین و آخرین بازی روز نخست جام هم نبرد اسپانیا و هلند است، جائی که تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان جام جهانی گذشته - 2010 افریقای جنوبی - برابر هم صف آرایی می‌کنند. این دیدار حساس ترین و پربیننده ترین دیدار کل مراحل گروهی شناخته می شود.

این بازی را می‌توان یکی از فینال‌های زودرس جام و یکی از مهمترین دیدارهای مرحله مقدماتی دانست، جایی که هلند برای انتقام شکست فینال دوره گذشته مسابقات به‌ میدان می‌آید و اسپانیا برای نمایش توانایی و دفاع از عنوان قهرمانی‌اش برابر نارنجی‌پوشان صف آرایی خواهد کرد.

شیلی و استرالیا هم دیگر دیدار بازی گروه B را برگزار خواهند کرد. مسابقه‌ای که نخستین تیم آسیایی برابر شیلی تیمی به میدان می‌رود، که از آن به عنوان یکی از شگفتی‌سازان جام بیستم نام می‌برند. این نخستین مسابقه از دومین روز جام جهانی برزیل است.

دیرترین دیدار مرحله مقدماتی هم بازی ساحل عاج و ژاپن از گروه C است، مسابقه‌ای که ساعت 5:30 دقیقه بامداد شنبه برگزار می‌شود. این تنها بازی مرحله مقدماتی جام است که در این ساعت انجام خواهد شد.

کلمبیا - یونان، دیگر مسابقه از گروه C است که ساعت 20:30 دقیقه روز شنبه انجام می‌شود که علیرضا فغانی به عنوان داور چهارم و حسن کامرانی‌فر به عنوان کمک داور ذخیره در کنار تیم داوری آمریکایی، در قضاوت این مسابقه نقش خواهند داشت.

دیدار تیم‌های اروگوئه و کاستاریکا نخستین دیدار از گروه D و آخرین بازی روز شنبه است که تا بامداد یکشنبه هم ادامه خواهد داشت. با توجه به حضور دو تیم ایتالیا و انگلستان، هر کدام از این دو تیم که مدعی صعود از گروه خود هستند، باید در این بازی پیروز شوند تا شانس خود را برای رسیدن به مرحله دوم افزایش دهند.

برنامه کامل بازی های امشب و بامداد فردا:

جمعه - 23/03/93
گروه A:
* مکزیک - کامرون، ساعت 20:30، ورزشگاه داس دوناس شهر ناتال

گروه B:
* اسپانیا - هلند، ساعت 23:30، ورزشگاه فونته نووا شهر سالوادور

شنبه - 24/03/93
گروه B:
* شیلی - استرالیا، ساعت 02:30، ورزشگاه پانتانال شهر سویابا

گروه C:
* ساحل عاج - ژاپن، ساعت 05:30، ورزشگاه پرنامبوچو شهر رسیف
* کلمبیا - یونان، ساعت 20:30، ورزشگاه مینیرائو شهر بلو هوریزنته

گروه D:
* اروگوئه - کاستاریکا، ساعت 23:30، ورزشگاه کاستلائو شهر فورتاله‌زا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها