رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تمجید از عملکرد تیم ملی والیبال گفت: پس از موفقیت تیم ملی والیبال، بازیکنان فوتبال انگیزه بالایی گرفته‌اند.
کد خبر: ۶۸۱۱۲۸
کفاشیان: فوتبال ایران هم باید مانند تیم ملی والیبال‌ باشد

به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ رئیس فدراسیون فوتبال با تشکر از رسانه ملی و سایر رسانه‌ها که حمایت خوبی از تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی 2014 داشته‌اند، اظهار داشت: تیم والیبال برابر برزیل کاری بزرگ و ارزشمند انجام داد و نتیجه‌ای که به دست آورد، مانند پیروزی بود. پس از این موفقیت والیبال، بازیکنان فوتبال انگیزه بالایی دارند و می‌خواهند خودشان را نشان دهند. مردم ما هم لیاقت این موفقیت‌ها را دارند. امیدوارم فوتبال هم بتواند به همین روند ادامه داده و در آینده‌ای نزدیک مانند والیبال نتایج شایسته‌ای را در مسابقات بین‌المللی کسب کند.

وی که شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده بود، صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: در آینده دیگر نباید تنها به صعود به جام‌جهانی راضی نباشیم و باید طوری در این تورنمنت بزرگ به میدان برویم که تفکرمان صعود به مراحل بالاتر و چگونه بردن حریفان بزرگ باشد، مانند والیبال که مقابل برزیل و ایتالیا هم برای پیروزی به میدان می‌رود. باز هم امیدوارم این اتفاق برای فوتبال رخ دهد، اتفاقی که نیازمند امکانات، سرمایه‌گذاری و کار بسیار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها