دلیل تغییر رنگ پیراهن ملی‌پوشان در دومین روز تمرین

پوشیدن لباس سبز در کمپ کورینتیانس ممنوع

جهانبخش: مقابل آرژانتین بازی می‌کنیم نه مسی

شجاعی: بازی در جام جهانی فرصتی است که تکرار نمی‌شود

هافبک ۲۹ ساله تیم ملی کشورمان اعتقاد دارد بازی در رقابت‌های جام جهانی فرصتی است که به این سادگی تکرار نمی‌شود.
کد خبر: ۶۸۰۷۹۹
شجاعی: بازی در جام جهانی فرصتی است که تکرار نمی‌شود

سایت جام جم ورزشی - روز 21 ژوئن 2014 (31 خرداد) روز خاصی در تاریخ فوتبال ایران است، چرا که تیم ملی در دومین دیدار خود از گروه F جام جهانی 2014 برزیل در بلوهوریزونته برزیل به مصاف آرژانتین می‌رود. البته کارلوس کروش، سرمربی این تیم تاکنون سعی کرده هرگونه اضطراب و استرس را از بازیکنانش به منظور رویارویی با آلبی‌سلسته دور کند.

مسعود شجاعی، هافبک باتجربه تیم ملی کشورمان پس از تمرینات روز گذشته (پنجشنبه) با حضور در جایگاه کنفرانس خبری در گفت‌و‌گو با خبرنگاران آرژانتینی با زبان اسپانیایی سلیس و روان گفت: رویارویی با لیونل مسی فرصتی نادر خواهد بود. بازی در مقابل بهترین بازیکن جهان احساس خوب و جالبی است. البته پیش از این من این فرصت را داشته‌ام که مقابل لیونل در مسابقات لالیگای اسپانیا بازی کنم ولی باید بگویم بازی در رقابت‌های جام جهانی فرصتی است که تکرار نمی‌شود.

مسعود شجاعی که بین سال‌های 2008 تا 2013 در تیم اوساسونا عضویت داشته است در فصل اخیر برای تیم فوتبال لاس‌پالماس از لیگ دسته دوم اسپانیا بازی کرد.

بازیکن دیگری که روز گذشته به همراه شجاعی در جایگاه کنفرانس خبری حاضر شد علیرضا جهانبخش بود که سابقه بازی در اروپا را برای تیم اِن‌ای‌سی نایمخن هلند دارد.

جهانبخش گفت: ما مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی خواهیم کرد. مسئله فقط بازی مقابل مسی نیست بلکه مسئله بازی مقابل تیم ملی آرژانتین است. به هر حال باید تنها به شرایط خودمان فکر کنیم و بس!

تیم ملی ایران که چهارمین حضورش در رقابت‌های جام جهانی را تجربه می‌کند در گروه F با تیم‌های آرژانتین، بوسنی‌و‌هرزگوین و نیجریه دیدار خواهد کرد.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها