نکاتی درباره کفش های جام جهانی

اختلاف قیمت کفش نکونام با کفش مسی چقدر است؟

ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین اعلام کرد به هم‌تیمی‌هایش در بارسلونا که توانسته‌اند با تیم ملی کشورشان - اسپانیا- در دوره قبل، قهرمان جام‌ جهانی شوند، حسادت می کند.
کد خبر: ۶۸۰۶۵۴
مسی: به هم‌تیمی‌هایم حسودی می‌کنم

لیونل مسی بر این باور است که پس از جام‌جهانی 2010 آفریقای جنوبی از لحاظ حرفه‌ای و شخصی بالغ شده است و امیدوار است بتواند جام قهرمانی را در برزیل بالای سر ببرد.

از مسی خواسته شد تا بهترین بازیکنان دنیا را نام ببرد و ژاوی، اینیستا و نیمار، هم‌تیمی‌های وی در بارسلونا از جمله بازیکنانی بودند که او نام برد.

تنها چند روز تا شروع رقابت‌های جام‌جهانی در برزیل باقی مانده است و لیونل مسی یکی از بازیکنانی است که رسانه‌ها به شدت او را تحت نظر دارند. بازیکن تیم ملی آرژانتین در خصوص زندگی شخصی وی در داخل و خارج از دنیای فوتبال گفت‌و‌گو کرد.

از برنده چندین دوره توپ طلا خواسته شد تا بهترین بازیکنان دنیا را نام ببرد و او بدون تردید سه نفر از هم‌تیمی‌هایش در بارسلونا به نام‌های نیمار، اینیستا و ژاوی را معرفی کرد. وی همچنین به تمجید از کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید، ریبری، بازیکن فرانسوی بایرن‌مونیخ و همچنین روبن پرداخت و گفت: می‌توانم چندین بازیکن دیگر را هم نام ببرم اما فکر می‌کنم این را باید به عهده هواداران گذاشت تا در این باره تصمیم بگیرند.

تلاش آرژانتین برای قهرمانی در جام‌جهانی 15 ژوئن در دیدار مقابل بوسنی و هرزگوین در گروه F آغاز می‌شود و سپس این تیم به مصاف ایران و نیجریه خواهد رفت.

مسی اظهار داشت: اتفاقات خوب و بد زیادی برایم افتاد که مرا تبدیل به یک بازیکن حرفه‌ای‌تر کرده است. دوست دارم با آرژانتین قهرمان شوم اما نه به خاطر اینکه دیدگاه مردم را نسبت به خودم تغییر دهم بلکه به این دلیل که این هدف تیم است و می‌خواهم یک افتخار دیگر به افتخاراتم اضافه کنم. واقعا به هم‌تیمی‌هایم که توانستند این افتخار را به دست آورند حسودی می‌کنم. مهم نیست که من چه‌قدر بپرسم، آنها هرگز نمی‌توانند احساس‌شان را برای من توصیف کنند.

مسی همچنین درباره اینکه چگونه به جایگاه فعلی‌اش رسیده، افزود: اشتیاق برای بهتر شدن و بیشتر خواستن و اینکه اولین منتقد خودم هستم، مرا به اینجا رساند. پدر شدن باعث می‌شود که یک جور دیگر به همه چیز نگاه کنید. اکنون پسر من اولین اولویت من است و سپس بقیه مسائل در مکان‌های بعدی قرار می‌گیرند. این مسئله خیلی مرا تغییر داد.(فارس )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها