کد خبر: ۶۸۰۵۳۹
کیانی: از تراکتورسازی گله‌مندم


بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز می‌گوید که از باشگاه تراکتورسازی به دلیل برخی موضوعات گله‌مند است، ولی دوست دارد در این تیم تبریزی بماند.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیتش برای سال آینده لیگ برتر، بیان کرد: باشگاه تراکتورسازی اصلا جوابگوی ما نیست، ولی به آقای خطیبی به دلیل انتخاب شدنش به عنوان سرمربی این تیم تبریک می‌گویم. اولویت من تیم تراکتورسازی است و دوست دارم به فوتبالم در تبریز ادامه بدهم.

وی ادامه داد: دوست دارم کسی که شش سال در تیم می‌ماند روز به روز عزت و احترامش بالاتر برود نه این که روز به روز پایین تر بیاید. من از این موضوع بسیار ناراحت و از باشگاه گله‌مندم.

کیانی بیان کرد: پیشنهادات خوبی از تیم‌ها دارم، ولی همان گونه که گفتم اولویت من تراکتورسازی و هواداران پرشورش است و منتظر مشخص شدن وضعیتم هستم.

وی درباره انتخاب شدن رسول خطیبی به عنوان سرمربی تراکتورسازان، بیان کرد: آقای خطیبی مربی جوان و با انگیزه‌ای است. فوتبال انگیزه می‌خواهد و وی در فصل جدید حرف‌های زیادی خواهد داشت. خطیبی کارهای فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد. امیدوارم هواداران نیز از آقای خطیبی حمایت کنند تا با کمک یکدیگر نتایج خوبی را کسب کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها