کد خبر: ۶۸۰۴۴۴
صالح:فدراسیون و وزارت بخواهند دلایل جدایی‌ام را می‌گویم


مربی سابق تیم ملی فوتبال گفت:اگر مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش بخواهند دلایل جدایی‌ام را برای آنها توضیح خواهم داد.


مجید صالح در گفت و گو با فارس در خصوص اظهارات مختلفی که بعد از کناره‌گیری‌اش از تیم ملی مطرح شده است اظهار داشت:در ابتدای صحبت‌هایم باید بگویم که برای تیم ملی در جام جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم تیم ملی به دور بعد صعود کند و نتایج خیلی خوبی بگیرد.

وی افزود:من نگاهم بزرگ‌تر از این حرف‌ها است که در این شرایط بخواهم تیم ملی ایران نتیجه نگیرد و بحث شخصی داشته باشم به همین دلیل باز هم تاکید می‌کنم از صمیم قلب برای موفقیت تیم ملی دعا و آرزوی موفقیت می‌کنم.

صالح در ادامه تاکید کرد: شما مطمئن باشید اگر فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش بخواهد دلایل من را برای جدایی از تیم ملی بشنود حتما این مسائل را بازگو می کنم چون آن افراد آزاد اندیشی که شخصیت من را می‌شناسند و سابقه فوتبالی من را می‌دانند می‌دانند که مسائلی بوده که چنین تصمیمی را گرفته‌ام.

مربی تیم ملی در پایان گفت: شخصیت من به شکلی است که کاری را بی دلیل انجام نمی دهم ولی من هم مثل تمامی جامعه، اهالی فوتبال و کارشناسان شرایط این روزها را به خوبی می‌دانم و همان‌طور که رئیس جمهور محترم، وزیر محترم ورزش و جوانان و مسئولان محترم فدراسیون در این شرایط از تیم ملی حمایت می‌کنند ترجیح می‌دهم من هم در این شرایط سکوت کرده تا آرامش در تیم ملی حاکم باشد اما در یک زمان مشخص در مورد این مسائل صحبت می‌کنم و باز هم تاکید دارم اگر قرار باشد خصوصی حرفی بزنم با کمال میل در خدمت مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون هستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
۰
۰
واقعا اگر آقای صالح قبول نمیكرد به اردوی تیم ملی برود كه به كنار گذاشتنش از كادر فنی استقلال نیز انجامید آیا جامعه ورزش آنرا به تضعیف تیم ملی تعبیر نمیكردند؟پس باید دلایل او از نرفتن به برزیل هم گوش داده شود!
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
۰
۰
اقا مجید بگو*همین حالا بگو بعدا هزارتا شاخ و برگ بهش میدهند واصل قضیه لوس میشه
ابی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
۰
۰
چطور اقای نمازی اجازه داشت روی نیمكت بنشیند و حتی كنار زمین برای تذكرات تاكتیكی بیاید؟ اما صالح از روی سكو مربی گری كند؟ ایا فدراسیون نباید/نمی بایستی از او حمایت می كرد تا شخصیت مربیان ایرانی(لیگ) حفظ شود؟!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها