زندگی تجملاتی بازیکنان فوتبال گاه مورد انتقادهای زیادی قرار می‌گیرد

بریز و بپاش‌های آقای ستاره

تب پورشه و مازراتی بین فوتبالیست های ایرانی

چه کسانی اتومبیل های میلیاردی سوار می شوند؟

فوتبالیست ها و مربیان ایرانی بیشتر از هر زمان دیگری لوکس سوار شده اند.
کد خبر: ۶۸۰۰۸۳
چه کسانی اتومبیل های میلیاردی سوار می شوند؟

سایت جام جم ورزشی - انواع و اقسام اتومبیل های گران قیمت، خارجی، لوکس و پلاک موقت را می توانید زیر پای چهره های مطرح فوتبال ایران ببینید. اما سوار شدن اتومبیل هایی که هر کدام بالای یک میلیارد تومان قیمت دارند در فوتبال ایران جا افتاده است! اما چه کسانی در میان فوتبالیست های مطرح اتومبیل های بالای یک میلیارد تومان سوار می شوند؟ ادامه این مطلب را بخوانید:

علی دایی و مازراتی معروف

سرمربی کنونی پرسپولیس همانطور که نخستین پورشه سوار فوتبال ایران به شمار می رفت نخستین مازراتی سوار هم به شمار می رود. او سال گذشته یک مازراتی به قیمت یک میلیارد و سیصد میلیون تومان خرید. البته دایی به غیر این مازراتی، یک بنز، یک لکسوس و یک پورشه هم دارد.

امیر قلعه نویی دیگر مازراتی سوار

عصر بنز سواری سرمربی استقلال دیگر تمام شد و حالا او هم به جرگه کسانی پیوسته که اتومبیلش بالای یک میلیارد تومان قیمت دارد. قلعه نویی نیز سال گذشته یک مازراتی خرید که البته بیشتر پسرش هوتن از آن استفاده می کند. مازراتی امیر خان نیز یک میلیارد و دویست میلیون تومان ارزش دارد.

علی کریمی و بی ام دبلیو یک میلیارد تومانی

بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی همیشه بی ام دبلیو سوار است. همیشه آخرین مدل ترین نوع بی ام دبلیو را زیر پای علی کریمی ببینید. علی کریمی هم اکنون یک بی ام دبلیو آخرین سیستم سوار می شود که یک میلیارد تومان قیمت دارد. کریمی یک لکسوس یک میلیارد تومانی هم در پارکینگ خانه اش دارد.

پورشه کاین مهدی مهدوی کیا

مهدوی کیا پورشه سوار است البته از نوع کاین. کاین لوکس و آخرین سیستم مهدوی کیا بیش از یک میلیارد و صد میلیون تومان قیمت دارد. مهدوی کیا البته علاقه زیادی هم به اتومبیل بنز دارد و به غیر از کاین یک مرسدس بنز گران قیمت و شیک هم دارد.

فرهاد مجیدی و کلکسیون اتومبیل

مجیدی نیز اتومبیل های متعددی دارد اما مهم ترین و گران قیمت ترین اتومبیلش یک لامبورگینی است که البته در دوبی صاحب آن است. این اتومبیل کاپیتان سابق استقلال بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان می ارزد.

نکونام جدیدترین میلیارد سوار

کاپیتان کنونی تیم ملی فوتبال ایران جدیدترین چهره ای در فوتبال ایران است که اتومبیلی با قیمت بالای یک میلیارد تومان سوار می شود. نکونام یک پورشه پانارامای یک میلیارد و سیصد میلیون تومانی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
قاسم اهوازی
United States
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
۰
۰
من هم یه پراید 141 مدل 90 دارم جام جم منو فراموش كردی.............
مخلص
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
۰
۰
منم یه پیكان گوجه ای دارم یك میلیون و نهصد مشتری پاش خوابیده . هیچ مشكلی هم ندارم
جمال
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
۰
۰
جیف از گاری كه این جماعت مفت خور سوار شوند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قاسم اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
۰
۰
مرسی از شما انشاالله سایت شما هم همیشه بیطرف وپر بار بمونه موفق باشید.
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
۰
۱
این نشان دادن بازیكنان فوتبال در اتومبیلهایشان در ژست های متفاوت در روزنامه ها زیاد خوشایند نیست و در تمام جوامع كسانی كه درآمد بالا دارند اتومبیل خوب سوار میشوند و این قضیه نباید ارزشی باشد و ثانیا ممكن است این شائبه را بوجود بیاورد كه نگارنده ها بچشم حسادت به آنها مینگرند كه در هر دو صورت خوشایند نیست!
علی
Spain
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
۰
۰
ممنون از بی طرفی جام جم وروشن ساختن واقعیات
رضا كوچكسرا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
۰
۰
با عرض خسته نباشید .ما هم خونه 2تا فرقون(چرخ دستی)كه یكیش شكسته و یكیشم لاستیك نداره مدل 90.مشتریم پاش خوابیده.40000تومن خریدم. 130000 الان قیمتشه

نیازمندی ها