اسطوره ها درباره خدایان هستند، افسانه ها درباره قهرمانان قصه های پریان راوی سرزمین های جادو و دریا. این کتاب نه اسطوره ا ست و نه قصه پریان ، بلکه قصه افسانه ای است با اراده و تزلزل ناپذیر .
کد خبر: ۶۷۹۱۱۸
رازهایی برای قهرمان شدن در نبرد زندگی

شما در صفحات بعدی از مردی خواهید خواند که از قلبش می پرسید چه کند و جوابش را با ضربه‌های تمام نشدنی می گرفت. درباره مردی که ایستاد برای کسانی که یارای ایستادن نداشتند. درباره کسی که در چشم سختی ها خیره شد مردی که خودش را با هرکسی که در کنارش ایستاد سهیم کرد....

فکر می کنید این مقدمه زیبا درباره کیست؟ محمد علی کلی. قهرمان بوکس جهان که سال های سال روی سکو اول مسابقات قهرمانی بوکس ایستاد و علاوه بر آن خود را به عنوان الگویی شایسته برای اخلاق انسانی به جهان شناساند.

نام این کتاب « روح یک پروانه » است که به بررسی همه ابعاد زندگی کلی این قهرمان پرداخته است وبه نکاتی اشاره می کند که شاید پیش تر کمتر درباره شان شنیده باشید.

این کتاب را انتشارات گلگشت منتشر کرده است و ماشالله صفری و طاها صفری ترجمه اش کرده اند و قیمتش 13800 تومان است.برای سفارش تلفنی با شماره 33982888 تماس بگیرید.

در انتهای کتاب چند جمله بسیار زیبا از کلی نقل شده است که بد نیست به آنها اشاره ای کنیم : وقتی برای چیزی می جنگید که به آن باور دارید، حقیقتا هرگز شکست نمی خورید بلکه شما زمانی شکست می خورید که از نبرد برای آنچه به آن اهمیت می داده اید، دست می کشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها