روی خط جام جهانی 2014 برزیل

تیم غایبان سرشناس جام جهانی

هافبک سابق تیم ملی می‌گوید در بازی مقابل آمریکا دو پیراهن داشته که یکی از آن‌ها را قصد دارد فردا به نفع کودکان سرطانی به حراج بگذارد.
کد خبر: ۶۷۸۱۴۷
استیلی: در قرارداد خلعتبری پرسپولیس خیلی متضرر شده است

حمید استیلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اینکه پیراهن او در بازی مقابل آمریکا در جام جهانی 1998 در اختیار یک فرد ایرانی در آلمان است، گفت: ما در هر بازی دو پیراهن داشتیم و در نیمه اول که عرق می‌کرد در بین دو نیمه پیراهن را عوض می‌کردیم. من هم در آن بازی یکی از دو پیراهن را به این دوست‌مان دادم و یکی هم از آن سال دست مادرم بود که می‌خواهیم آن را به حراج بگذاریم.

او ادامه داد: ما برای یک کار خیریه این پیراهن را به حراج می‌گذاریم، ضمن اینکه پول این حراج قرار است به بچه‌های سرطانی برسد.

استیلی درباره تصمیم‌ها و مصوبات نشست دیروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما در جلسه درباره بدهی‌هایی که باشگاه به افراد مختلف دارد و هر روز طلبکاران زیادی به باشگاه می‌آیند صحبت کردیم. واقعا بدهی‌ها زیاد است و در این میان یک سری افراد طلب‌هایی دارند که هیچ سندی برای آن‌ها وجود ندارد. در حال حاضر ذی‌حساب باشگاه و سایر مسئولان در حال رسیدگی به این وضعیت هستند.

او گفت: یک سری بدهی‌ها بر اثر ضعف در مدیریت ایجاد شده، مثلا قرارداد پرسپولیس با باشگاه عجمان برای پرداخت رضایتنامه خلعتبری طوری بسته شده که اگر آن را منشر کنیم همه می‌بینند که چقدر پرسپولیس متضرر شده است. همچنین به وضعیت تیم فوتسال بانوان رسیدگی کردیم که کل تیم‌شان تا الان 4 میلیون بیشتر پول نگرفته است، در حالی که آن‌ها زحمت زیادی کشیده‌اند و در رتبه اول جدول هستند. تصویب شد که کمک لازم به این افراد انجام شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با اشاره به بدهی این باشگاه به مانوئل ژوزه و دستیارانش گفت: پرونده ژوزه را هم بررسی کردیم و متوجه شدیم که باشگاه رقم خیلی زیادی را به این مربی بدهکار است و اصلا ما مانده بودیم که چرا رقم بدهی اینقدر بالاست.

استیلی گفت: در رابطه با کمیته فنی هم صحبت شد. نزدیک به 20 روز است که گفته می‌شود اگر کمیته فنی تشکیل شود، وضعیت تیم‌های پایه ما هم مشخص می‌شود. اما هنوز در این رابطه مشکلی نیست.

استیلی درباره وضعیت بدهی باشگاه به بازیکنان هم گفت: رحیمی طبق لیستی که از سرمربی تیم گرفته در حال جذب بازیکنان است. تاکید بر این بوده که ابتدا بازیکنان فهرست ورودی جذب شوند و اگر این کار انجام شد، اجازه رفتن به بازیکنان فهرست خروجی داده شود. اولویت ما تیم اصلی است منتها بدهی زیادی در باشگاه وجود دارد. این گروه که آمده نمی‌تواند در یک زمان کوتاه همه بدهی‌ها را پرداخت کند. اولویت ما رسیدگی به وضعیت تیم اصلی است. البته اسپانسر به موقع کارش را انجام می‌دهد و از این نظر مشکلی وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها