معاون ورزشی باشگاه استقلال می گوید لیست بازیکنان قلعه نویی را دریافت کرده، اما جهت جلوگیری از سوء استفاده‌ نام بازیکنان مدنظر قلعه نویی را اعلام نمی کند.
کد خبر: ۶۷۷۷۷۱
حرکت چراغ خاموش استقلال در بازار نقل و انتقالات


علی نظری جویباری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جلسه امروز (دوشنبه) با بهرام افشارزاده، اظهار کرد: البته صحبت‌ها را قبلا با آقای افشارزاده داشته‌ایم، اما ایشان صحبت‌های روز قبل هیات مدیره و مصوباتش را به من ابلاغ کردند و می خواهیم با تمام توان کار را پیش ببریم. توافقات لازم را با افشارزاده انجام داده‌ام و به امید خدا از همین امروز کارمان را به صورت جدی انجام می‌دهیم.

او افزود: همه تلاش ما این است که کار به نحو احسن پیش برود و بنا به خواسته‌های آقای امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال تیمی را ببندیم که هواداران از آن راضی باشند و در نهایت نتایجی را به دست آوریم که دل آنها را شاد کند.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قلعه‌نویی لیست بازیکنانش را به او داده است یا خیر؟ عنوان کرد: اجازه دهید برای جلوگیری از بازارگرمی و بالا رفتن قیمت‌های برخی از بازیکنان اسامی را به شما نگویم و فقط به این اکتفا کنم که من لیست را از آقای قلعه‌نویی گرفته‌ام، اما جهت جلوگیری از سوء استفاده به صورت آرام و بی‌صدا باید کار را پیش ببرم و هر بازیکنی که قطعی شد نامش را اعلام می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
كار بسیار نكویی میكنند چون روی هر بازیكنی ما دست بذاریم پرسپولیسیها و سپاهانیها كوركورانه میروند سراغش!!
سیامك
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
دوباره هر چی پیرمرده جمع میكنه تو استقلال
ابی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
حالا هی بگید رحمتی و اندو و بیگ زاده و.... می روند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها