‌مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان می گوید مذاکراتم با استقلال تهران خیلی جدی نبوده و قطعا اولویت من فولاد است.
کد خبر: ۶۷۷۷۵۴
افشین :مذاکراتم با استقلال جدی نبوده است


آرش افشین در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مذاکراتم با استقلال به آن صورتی که در رسانه ها مطرح شده است، صحت ندارد و خیلی جدی نیست. من هنوز تصمیمی نگرفته ام ولی قطعا اولویتم با فولاد است.

وی با بیان این که هر بازیکنی دوست دارد در فولاد بازی کند، گفت: طی چند روز آینده به باشگاه می روم تا صحبت کنیم و ببینم شرایط به چه صورتی است.

مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه درباره جدایی حسین فرکی از این تیم عنوان کرد: همگی دوست داشتیم که فرکی در تیم بماند. به هر حال ما دو سال با او کار کردیم و همگی او را دوست داریم ولی او باتوجه به شرایطی که داشت، نمی توانست بماند.

وی ادامه داد: من هم به شخصه بسیار علاقه داشتم که او در فولاد بماند، چرا که با او راحت بودیم و شرایط بسیار خوبی داشتیم ولی همانطور که گفتم او به دلیل مشکل جسمانی ای که داشت دیگر نمی توانست ادامه دهد. برای فرکی آرزوی موفقیت می کنم.

افشین همچنین درباره دراگان اسکوچیچ، سرمربی جدید فولاد هم گفت: او فصل گذشته همراه با ملوان نتایج بسیار خوبی کسب کرد. امسال کارمان از فصل قبل بسیار سخت تر است، چرا که انتظارات از تیم ما بسیار بالاتر رفته است. این که بخواهیم جایگاه مان را حفظ کنیم، بسیار سخت است ولی امسال هم با تمام قدرت وارد مسابقات می شویم تا بتوانیم قهرمانی سال گذشته مان را تکرار کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ابی
Germany
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
افشین جان استقلال با تیم های دیگه فرق داره خیلی كه خوب باشی تازه می شی مثل نظری یا فرزاد حاتمی یا كبه كه نیمكت نشین بودند بنظرم فولاد بیشتر بازی بهت برسه

نیازمندی ها