کریم باقری گرچه اصولا آدم کم حاشیه ای است و زیاد اهل غر زدن و ایراد گرفتن نیست،اما از شواهد چنین بر می آید که او و دایی به پایان همکاری با یکدیگر رسیده اند .
کد خبر: ۶۷۷۷۳۲
وقتی دایی برادرش را با کریم باقری در یک کفه ترازو قرار می دهد

به گزارش جام جم ورزشی ، کریم باقری که چند سال پیش نیز به دنبال نیمکت نشینی های سئوال بر انگیز از سوی علی دایی مجبور به خداحافظی از فوتبال باشگاهی شد ، فصل قبل به همکاری با دایی پاسخ مثبت داد تا در کنار دوست دیرینش در کادر فنی پرسپولیس همکاری کند .
اما وقتی رقم قرارداد بازیکنان وکادر فنی پرسپولیس از سوی وزارت ورزش رسانه ای شد همه جدا از قراردادهای میلیاردی از یک بابت نیز انگشت تعجب به دهان گرفتند و آن هم از بابت مبلغ قرارداد کریم باقری بود . به عبارت دیگر کریم باقری همپا با برادر دایی مبلغ 200 میلیون تومان ثبت شده بود تا این پرسش مطرح شود که آیا باقری با این همه سابقه روشن ملی و باشگاهی باید با برادر دایی بدون هیچ سابقه ای در یک کفه ترازو قرار گیرند ؟


جالب آنکه این مبالغ نیز از سوی دایی برای دستیارانش در نظر گرفته شده بود و جلوی نام خودش نیز مبلغ یک میلیارد و 750 میلیون تومان لحاظ شده بود . گرچه کریم باقری در آن موقع نیز چندان به این قضیه حساسیت نشان نداد ، اما در حال حاضر چنین به نظر می رسد که دایی و باقری به پایان همکاری خویش رسیده اند . نه از بابت اینکه کریم نخواهد همکاری کند بلکه از این منظر که دایی نمی خواهد با حضور باقری ، زمینه اعتراضی را به محمد (داداش خود ) به لحاظ نوع قرارداد یا هر چیز دیگری بوجود آورد . روی همین اصل نیز دایی در این زمینه در زمینه بازیکنان مورد نیاز پرسپولیس برای فصل چهاردهم لیگ برتر با کریم باقری مشورتی نکرده است تا به نوعی نشان دهد که تمایلی برای همکاری با کریم ندارد . صحبت هایی که امروز از قول باقری در روزنامه های ورزشی منعکس شده بیانگر این مساله است ، مگر آنکه اصولا در روزهای آینده اتفاق دیگری روی دهد و هیات مدیره پرسپولیس و شخص مدیرعامل زیر بار تمام خواسته های دایی نروند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
این نتیجه ی سپردن كارهای بزرگ به ادمهای كم ظرفیت است.اقا كریم با این كارها كوچك نمیشود ولی وزن امثال داداش ها مشخص است.
محسن ازتهران
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
دراین یكماهه دررابطه با خصوصیات مال پرستانه دایی كلی مطلب برایتان نوشتم كه خدارا شكر اكثر آنها راچاپ كردید وامروز نیز باچاپ این مقاله برقسمتی ازادعاهای بنده صحه گذاشتید.مجددا به عرض می رسانم كه علی دایی دردوران فوتبالش بازیكن پرتلاش وسختكوش ومتعصبی بودولی به خاطر همین خصوصیات احتمالا تازمان مرگ،اززمین وزمان و...طلبكاربوده وطبع مال پرستانه اش هم سیرمونی ندارد.
آقا
Germany
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
دایی همه چیز را فقط برای خودش می خواهد همه چیز باشگاه تحت نظر و نظارت و دستور او باید انجام وظیفه كنند حال حبیب كاشانی باشد كه او را از گنج خانه بیرون كشید و حكم سرمربیگری او را صادر كرد و زمانیكه كاشانی با میل او رفتار نكرد كاشانی شد بدترین مدیر عامل تاریخ پرسپولیس . رویانیان هم مثل كاشانی اختلافات این دو به همراه كاشانی شده بود سوژه خنده بازار شبكه سه و كلاهی كه دایی بر سر مبلغ قرار دادش سر رویانیان و پرسپولیس گذاشت رویانیان ساده و از همه چیز بی خبر ركورد در یافتی مربیان ایرانی را شكست. البته از جیب من وشما كارگر و كارمند معلم و ارتشی و..........برای دایی بین باقری و برادرش تفاوتی وجود ندارد شكرش باقی است كه بیشتر از باقری نگرفته دایی پول پرستی مطلق است
احمد
Denmark
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
دوستان توجه داشته باشند اشكال كار از آقای دایی نیست. اشكال از كسانی است كه هنوز به دایی اعتقاد دارند.ما فكر میكردیم با آمدن هیئت مدیره جدید فضای منطقی بر تیم پرسپولیس حاكم خواهد شد .اما معلوم شد هیئت مدیره به ویژه مدیر عامل از همین الان آلت دست آقای دایی شدند . اینها برای اینكه موقعیت شغلی خودشان به خطر نیفتد حاضر به هركاری هستند .آخر این آقای دایی چه دانش مربیگری دارد ؟این بابا شاید بازیكن بزرگی بوده ٰ اما باور كنید ایشون هم تمام شده مانند همه بازیكنان بزرگ مانند قلیچ خانی،كاشانی،جباری،حتی پروین ایشون باید از فوتبال خارج شوند .ایشون اگر دانش مربیگری دارند بروند تیم ابومسلم را بیاورندبه لیگ برتر ،بروند نفت آبادان را بیاورند لیگ ،بروند یك تیم از ولایت خودشان به لیگ بیاورند .پول مفت پرسپولیس را برمیدارند بازیكنان درجه یك میخرند انتظار دارید مقام نیاورند؟این بابا بعد از یك عمر بازیگری در سطح اول فوتبال ایران ودنیا تازه 2هفته است فهمیده توپ فوتبال چند گرم وزن دارد بعد برادر خودش را با چه سابقه ای وارد قویترین باشگاه حال حاضر ایران می كنند به عنوان دستیار مربی ?آقا بسه دیگه تورو خدا مجیز گوی این آقایان نشوید بخدا به آنها خدمت كه نمی كنید ضربه هم میزنید باعث میشوید كه آقای دایی تا آخر عمر متوجه جایگاه خود نباشد .
علی
Spain
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
۰
۰
بابا همین چند وقت پیش بود كه با ماتیوس تو یه برنامه اومده بودند دیدید خودتون بین طرز تفكر وصحبت كردن و ............چه قدر تفاوت بود پاسخهای ماتیوس كاملا حرفه ای وصحبتهای اقای دایی كاملا تو حاشیه و نیاز به همكاری مجری تا حركت در مسیر صحیح بود دیگه اینو كه همه دیدن دیگه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها