گزارش خبرگزاری فرانسه در مورد نکونام

به دنبال خوشحال کردن مردم در برزیل

کاپیتان تیم ملی ایران مسئولیت مهمی در جام جهانی دارد. تورنمنتی که موفقیت در آن برای ایران حکم ماموریت غیر ممکن را دارد.
کد خبر: ۶۷۷۳۴۳
به دنبال خوشحال کردن مردم در برزیل

سایت جام جم ورزشی - خبرگزاری فرانسه با چنین مقدمه ای سراغ جواد نکونام رفته است. به نوشته این سایت،بحثهای مربوط به تحریم و مشکلات لباس تیم ملی،صعود این تیم از مرحله گروهی جام جهانی را تحت تاثیر قرار داده و تجربه نکونام به تنهایی برای حل این مشکلات کافی به نظر نمی رسد.

دیگر همه در جریان تیمهای سابق نکو هستند. او 6 سال در لالیگا اسپانیا بازی کرده و خیلی زود توانست خودش را در دل هواداران اوساسونا جا کند.

نکونام با اینکه هافبک دفاعی است اما گلزن قهاری محسوب می شود و با توانایی هایش در شوتزنی و سرزنی گلهای حساسی برای تیم کشورش به ثمر رسانده است.

دلیل دیگر محبوبیت نکونام در بین ایرانی ها، اتفاقی است که سال گذشته برای او رخ داد و نکو حاضر به بازی در تیم شارجه نشد چرا که این باشگاه در لیگ تحت عنوان خلیج ع.ر.ب.ی بازی می کرد که از نظر ایرانی ها عبارت جعلی است.

جواد درباره این موضوع گفته: وقتی بحث از کشورم می شود، پول هیچ اهمیتی ندارد. هیچ کس مرا مجبور نکرد که پیشنهاد شارجه را قبول نکنم و این تصمیم خودم بود.

کاپیتان تیم ملی در مورد حضور در جام جهانی گفته: می دانیم که کار آسانی در برزیل نداریم اما می خواهیم مردم کشورمان را خوشحال کنیم" (آی اسپورت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها