نگاهی به رفت و آمدهای اخیر در تیم های سرخابی

پرسپولیس و استقلال چقدر روی بازیکن می کشند؟

فصل نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال و قصه همیشگی آنها برای بازارگرمی بیشتر.سرخابی ها تا چه اندازه به این بازارگرمی دامن می زنند و قیمت ها را بالا می کشند؟
کد خبر: ۶۷۶۹۶۱
پرسپولیس و استقلال چقدر روی بازیکن می کشند؟

به گزارش جام جم ورزشی ، حتما شما هم شنیده اید این روزها که می رسد هر بار بازیکنان فوتبال تیم های خود را در رسانه ها جابه جا می کنند. امروز در یک تیم و فردا تیم دیگری خواهان به خدمت گرفتن آنهاست. دلالان حرفه ای فوتبال در روزهای نقل و انتقالات چقدر سهم و نقش دارند بماند که دارند اما با وجود راه اندازی کمیته اخلاق و معرفی گاه و بی گاه منشوری های فوتبال هنوز بازار مکاره فوتبال پابرجاست و کسی نتوانسته است جلوی دلالی های مرسوم در فوتبال را بگیرد. بازیکنان در رسانه های مختلف مدام از این تیم به آن تیم می روند و هر کس بنا به سلیقه و ذوقی که دارد ، تیم جدید و بازیکن جدید معرفی می کند.

دیروز شبکه رادیویی ورزش نیز در پاسخ به سئوال های مردمی راه دیگری برگزید که معقول تر بود.کارشناس برنامه می گفت تا ثبت نهایی قراردادها در هیئت های فوتبال و معرفی رسمی بازیکنان و تیم های جدید توسط آنها؛ از معرفی و اظهار نظر در این موارد پرهیز می کند.

نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال معمولا از سرخابی ها آغاز می شود.آنها در این جا نیز خود را تافته جدا بافته می دانند و این که با پیشنهاد این دو تیم باید بقیه دربست قبول کنند و به استقلال یا پرسپولیس بروند. این روند اگر چه در سال های گذشته معمول و مرسوم بود اما این روزها با گرفتاری های مالی سرخابی ها کمتر بازیکنی جرات پیدا می کند از مقابل در این باشگاهها در فصل نقل و انتقالات عبور کند.

در همین فصل اخیر بازیکنان بسیاری به باشگاه های استقلال و پرسپولیس رفتند و بی نتیجه البته برای سرخابی ها بازگشتند چون رفتن و بیرون آمدن از دل سرخابی ها امتیازهای ویژه ای برای بازیکنان دارد.

آنها می توانند از این رفت و آمدها برای تیم های دیگر استفاده کنند و به قول معروف قیمت خود را افزایش دهند.بازیکنان نفت ، فولاد و تراکتورسازی با وجود بودجه خوب باشگاههای خود برای مذاکره با استقلال و پرسپولیس فرصت را از دست نمی دهند و کافی است یک بار عکاسان حضور آنها را با اتومبیل های لوکس شان کنار در باشگاه سرخابی ها شکار کنند آن وقت است که میلیون ها تومان ناقابل روی قیمت بازیکن می رود.

روزنامه ها و تبلیغات در فضای مجازی جای خود،عکس و تیتر صفحه اول هم که اضافی می شود بازیکن خود را سوار بر موج رسانه ای می بیند که با یک حرکت به سوی سرخابی ها، صاحب خیلی چیزهای دیگر شده است!

اوضاع مالی استقلال و پرسپولیس تعریفی ندارد و با اعتراض هایی که هر روز از بازیکنان دوره های قبل شنیده می شود وحشت پیوستن به این تیم ها را بیشتر می کند اما هر چه باشد نام این تیم ها استقلال و پرسپولیس است . نام هایی که خیلی از بازیکنان را وسوسه می کند لااقل در بالا کشیدن قیمت ها.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها