ستاره سپاهان استقلالی می شود

هدیه نقل و انتقالاتی رحمتی برای قلعه نویی

سرمربی استقلال چشم به دروازه بان این تیم دوخته تا همچنان در بازار نقل و انتقالات به او کمک کند.
کد خبر: ۶۷۶۸۳۵
هدیه نقل و انتقالاتی رحمتی برای قلعه نویی

سید مهدی رحمتی و هادی عقیلی ارتباط بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند. به نوعی می‌توان گفت با توجه به اینکه هر دو این بازیکنان مورد غضب کی‌روش قرار گرفتند در جا ماندن از جام‌جهانی هم درد هستند و در این خصوص بارها با یکدیگر صحبت کرده‌اند.

اما حالا گفته‌ می‌شود این امکان وجود دارد که رحمتی و عقیلی در فصل بعد هم تیمی باشند. البته قرار نیست که رحمتی دوباره راهی سپاهان شود و یا اینکه هر دو بازیکن از تیم فصل قبل خود جدا شوند و به عضویت تیم دیگری درآیند.

شنیده‌های ما حاکی از این موضوع است که شرایط هم تیمی شدن رحمتی و عقیلی در حال فراهم شدن است. در این خصوص گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی نام هادی عقیلی را در فهرست نفرات فصل بعد خود قرارداده است.

اما با توجه به اینکه این مدافع قطعا با پیشنهاد‌های زیادی روبه‌رو خواهد شد، به دنبال رابطه‌ای است که حضور مدافع سپاهان در جمع‌آبی‌پوشان را تسهیل بخشد و در این راه روی ارتباط بسیار مطلوب رحمتی با عقیلی حساب ویژه‌ای باز کرده است.

در این خصوص شنیده می‌شود که رحمتی برای انجام مذاکره با عقیلی برای حضور در استقلال اعلام آمادگی کرده ولی به این موضوع اشاره داشته که زیاد وارد جزئیات نمی‌شود ولی می‌تواند از رابطه خود استفاده کند و انجام مذاکره با این مدافع را راحت‌تر کند.

***

طی فصول گذشته نیز چند باری این شایعه سرزبان‌ افتاد که رحمتی با استفاه از رابطه‌های خود زمینه حضور بازیکنان را در استقلال فراهم کرده است. نمونه این موضوع را در بازگشت نیکبخت به استقلال و جذب سید حسین حسینی به عنوان دروازه‌بان دوم و همچنین آبی پوش شدن مجدد خسرو حیدری شاهد بودیم.

شاید رحمتی در جذب بازیکنان زیاد وارد جزئیات قرارداد نشود ولی همین که با بازیکنان مورد نظر کادرفنی ارتباط برقرار و مسیر حضور آنها در استقلال را فراهم می‌کند، خودش لطف بسیار بزرگی است که به مدیرعامل و سرمربی می‌کند و حالا قرار است برای فصل بعد هم چنین روشی را دستور کار قرار بدهد.

البته گفته می‌شود هادی عقیلی در فهرست پرسپولیس هم حضور دارد و برخی‌ها معتقدند با توجه به اینکه در امیدهای سرخپوشان حضور داشته به این تیم نزدیک‌تر است ولی نباید ارتباط بسیار مناسب او با رحمتی را هم نادیده گرفت. ارتباطی که گفته می‌شود تمام معادلات را بر هم می‌زند و عقیلی را از جاده پرسپولیسی شدن به سمت آبی‌پوش شدن می‌کشاند.

***

هادی عقیلی یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی آبی‌پوشان است. این علاقه را چه در زمانی که قلعه‌نویی در تیم‌ملی بود چه در زمانی که سرمربی سپاهان شد شاهد بودیم و حالا که استقلال نیازمند یک مدافع میانی قدرتمند است نام عقیلی در فهرست درخواستی سرمربی قراردارد و حالا سرمربی استقلال بسیار امیدوار است تا رابطه رحمتی با مدافع مورد علاقه او، این بازیکن را به اردوی آبی‌پوشان بیاورد.(روزنامه نود)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها