درباره سطح سوار سوپراستارها چه می دانید؟

بی سوادهایی به نام مسی و رونالدو

بازیکن تیم ملی فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال و حضور در جام جهانی به نکاتی اشاره کرد.
کد خبر: ۶۷۶۵۲۰
بیت آشور: فضای رقابتی سالمی بین بازیکنان وجود دارد

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مهرداد بیت آشور- بازیکن تیم ملی درباره حضور در تیم باشگاهی اش و عملکردی که در این فصل داشت گفت: همه چیز طبق برنامه کادر فنی تیم پیش رفت و من برای تیمم 10 بازی را انجام دادم و تقریبا از زمان حضور در باشگاه در همه بازیها حضور داشتم. اکنون در مرحله دیگری از وضعیت ورزشی خود هستم که باید روی تمرینات تیم ملی تمرکز داشته باشم و باید بهترین عملکرد را در زمان تمرینات خود به ثبت برسانم.
وی درباره وضعیت و نحوه تمرینات تیم ملی گفت: تاکنون تمرینات خیلی خوب بوده و فضای رقابتی سالمی که بین بازیکنان وجود دارد باعث شده تا تمرینات بسیار خوب برگزار شود. مسیر طولانی را پیش روی خود داریم و باید به مرز آمادگی برسم.
بیت آشور در خصوص بازیهای جام جهانی گفت: این بازیها مطمئنا جزء بزرگترین مسابقات دنیا است و به عنوان یک فرد آروز دارم در جام جهانی باشم. پس باید از این فرصت استفاده کنم و در مقابل بهترین های دنیا قرار بگیرم.
وی درباره انتظارش از رسانه و مردم گفت: خوشحالم که در کنار تیم ملی هستم و همیشه سعی و تلاشم این بوده که در این مرحله حضور داشته و عملکرد خوبی داشته باشم. از مردم و رسانه ها نیز تشکر می کنم که تیم ملی را حمایت می کنند. ضمن اینکه از کی روش هم تشکر می کنم که این فرصت را در اختیار من قرار داده تا در خدمت تیم ملی فوتبال باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها