کاپیتان تیم ملی کشورمان در اردوی اتریش به یکی از دستیاران کارلوس کروش تبدیل شده است!
کد خبر: ۶۷۵۵۶۷
3 حاشیه از اردوی تیم ملی فوتبال در اتریش؛ نکونام دستیار کروش

خیلی ها از رابطه نزدیک و دوستانه ای که میان کروش و جواد نکونام وجود دارد مطلع هستند و این مسئله بارها در رسانه ها هم مطرح شده است تا حتی برخی از بازیکنان لیگ عدم دعوت شان به تیم ملی را غیر مستقیم به این قضیه و اختلاف شان با کاپیتان تیم ملی ربط بدهند.

همین ارتباط دوستانه این دو نفر باعث شده که نکونام این روزها و در اردوی اتریش به دستیار کی روش تبدیل شود.

داستان از این قرار است که جواد در تمرین امروز تیم ملی و دائما با سرمربی تیم ملی در گفتگو بوده و بیشتر از اینکه تمرین کند به سرمربی تیم ملی مشاوره می داده است.

البته خود کروش از نکونام می خواسته تا پیرامون نحوه تمرین ملی پوشان نظر بدهد.

* کلاغ پر، جریمه نمایش ضعیف مقابل بوسنی

تمرینات تیم ملی بعد از بازی با بلاروس، بدون هیچ استراحتی، از روز گذشته از سرگرفته شد. در تمرین دیروز کروش بیشتر نفوذ از عمق و بستن کناره ها مد نظرش بود و به انجام آن تاکید داشت و حتی بارها بابت اشتباه بازیکنان تیم ملی در انجام این کارها تمرین را قطع کرد و به آنها تشر زد.

البته مهاجمان تیم ملی بیشتر از سایر نفرات مورد انتقاد سرمربی تیم ملی قرار گرفتند. کروش به خاطر اشتباه مهاجمان تیم ملی بارها به آنها تذکر داد و حتی چند بار هم با در نظر گرفتن حرکت کلاغ پر آنها را جریمه کرد.

در این میان بازیکنانی مثل محمدرضا خلعتبری سعی می کردند از جریمه فرار کنند اما در نهایت هم موفق نمی شدند تا به سوژه دیگر ملی پوشان تبدیل شوند.

پس از پایان تمرین هم کروش مهاجمان تیمش را نگه داشت تا دقایقی بیشتر از سایر بازیکنان تمرین کنند تا جریمه شان تکمیل شود.

* دیدار با رئیس جمهور

منابع موثق خبری در فدراسیون فوتبال فاش کردند که بازیکنان تیم ملی، پیش از عزیمت به برزیل با حسن روحانی دیدار می کند. کاروان تیم ملی روز 9 خرداد ماه به اردوی خود در اتریش خاتمه می‌دهد. تیم ملی پس از پایان این اردو سریعا به تهران بازگردد.

در حالی که پیش‌بینی می‌شد ملی پوش‌ها دو روز استراحت داشته باشند و سپس راهی برزیل شوند اما فدراسیون فوتبال اعلام کرده، آنها روز 11 خردادماه باید در هتل آزادی حاضر باشند. علت این تغییر برنامه به دلیل حضور ملی پوش ها در دفتر رئیس جمهور است.

پس از دیدارهای متعدد کفاشیان با مقام‌های دولتی از جمله مسئولان وزارت خارجه، زمینه برای دیدار ملی پوش‌ها با حسن روحانی فراهم شد. بدین ترتیب آنها روز 11 خردادماه و یک روز پیش از عزیمت به برزیل، با رئیس جمهور دیدار می‌کنند.(جام نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها