سخنگوی هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پس از صحبت‌های رحیمی با کمیته فنی، احکام اعضا زده خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۵۵۴۷
خبر خوش استیلی برای بازیکنان طلبکار

حمید استیلی ابتدا در خصوص جلسه با وزیر ورزش اظهار داشت: در این جلسه وزیر ورزش با هیأت ‌مدیره ملاقات بسیار خوبی داشت. ایشان بیشتر می‌خواست با اعضای هیأت‌مدیره آشنا شود و حتی در جلسه حمایت همه‌جانبه خود را از هیأت‌مدیره باشگاه اعلام کرد تا بتوانیم پرسپولیس را به جایگاه خوبی در زمان یک‌سال با کمک یکدیگر برسانیم.

وی افزود: در دومین جلسه ابتدا در خصوص حساب‌های باشگاه پرسپولیس که مسدود شده بود بحث کردیم که خوشبختانه مشکل حساب‌ها حل شد و از فردا بخشی از قراردادها و طلب بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد.

استیلی ادامه داد: همچنین در جلسه امروز در خصوص چارت تشکیلاتی باشگاه مفصل حرف زدیم که خوشبختانه یک چارت بسیار پرقدرت و خوبی تأیید و مصوب هیأت‌ مدیره شد که این چارت بر اساس استانداردهای بین‌المللی عمل خواهد کرد.

استیلی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز درباره کمیته فنی و وظایفش و نفرات آن بحث و تبادل نظر شد که آن هم مورد تأیید قرار گرفت اما قرار است جلسه‌ای بین رحیمی و اعضای کمیته فنی برگزار شود و پس از صحبت‌های اولیه افراد مذکور اگر شرایط مهیا شود ابلاغ‌ها را خواهند زد.

استیلی در پایان در مورد برنامه‌های دایی و جذب بازیکن نیز گفت: در این خصوص ما صحبتی نداشتیم این موضوع ارتباطی به هیأت‌ مدیره ندارد که چه نفراتی می‌خواهد به پرسپولیس اضافه شود یا خیر، ‌این جزو وظایف مدیرعامل و کمیته فنی است و به هیأت ‌مدیره مرتبط نمی‌شود. در مورد بودجه هم باید اعلام کنم که هنوز این بودجه را تقسیم نکرده‌ایم که چه اندازه نیاز داریم، چون مصوبه هیأت‌مدیره نبود. سازمان لیگ بودجه‌ای را تشخیص داده است که پولی بالغ بر ۱۸ میلیارد است که باید اصلاح شود. ما بدهی‌هایی از گذشته داریم و خیلی از افراد که هویت‌های نامشخصی دارند از ما طلبکار هستند. البته خواجه‌وند عضو حقوقی زحمات زیادی کشیده اما این مسائل وجود دارد که امیدوارم روی بودجه ما تجدیدنظرهایی شود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها