روشن شدن تکلیف بازیکنان تا 17 خرداد

دایی فهرست ورودی و خروجی های پرسپولیس را اعلام کرد

علیرضا رحیمی و علی دایی فهرست هایی از نام بازیکنان را بین هم رد و بدل کرده اند و از امروز برای پرسپولیس فصل بعد کارها جدی تر می شود.
کد خبر: ۶۷۵۲۶۸
دایی فهرست ورودی و خروجی های پرسپولیس را اعلام کرد

به گزارش جام جم ورزشی ، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره مشخص شدند و علی دایی در سمت خود ابقا شد بنابراین از این پس باید منتظر کارهای جدید در پرسپولیس باشیم که مهمترین آنها مربوط می شود به خروجی ها و ورودی ها به این تیم. این روزها علیرضا رحیمی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به اتفاق علی دایی و اعضای کمیته فنی در حال مذاکره برای بستن تیم هستند آن هم تیمی که بتواند خواسته هواداران را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان برآورده کند.روز گذشته رحیمی و دایی نشستی دو ساعته برگزار کردند و رئوس برنامه های یارگیری را روی میز گذاشتند. هر چند اختلاف نظر این دو درباره استخدام برخی بازیکنان چالش دیگری در باشگاه بشمار می رود.

روز گذشته از باشگاه پرسپولیس خبر رسید که سامان آقازمانی در فهرست خرید دایی قرار ندارد و همین نکته باعث شد برخی منابع خبری از اختلاف نظر دایی و رحیمی بر سر جذب او اخباری را منتشر کنند. اما موضوع وقتی در باشگاه به گوش مدیر عامل رسید رحیمی آن را تکذیب کرد و علی دایی نیز در تایید حرف های مدیر عامل جدید به شوخی گفت در پرسپولیس هر روز باید اتفاقی باشد تا رسانه ها به آن آب و تاب الکی بدهند!

بر خلاف خبرهای منتشره ، هیچ یک از بازیکنان سپاهان در فهرست خرید علی دایی قرار ندارد. پیش از این خبرهایی مبنی بر جذب عقیلی و حاج صفی و امید ابراهیمی منتشر شده بود که همه این خبرها از سوی منابع موثق تکذیب شده است.همچنین دایی در فهرست خود هیچ نامی از سینا عشوری، دقیقی ، رافخایی و... نبرده است . این منبع موثق گفت هر گونه تماس غیر از تماس خود دایی و رحیمی با بازیکنان بی اساس بوده و آنها هر بازیکنی را بخواهند شخصا با آنها تماس می گیرند.

خبر مذاکره با کریم انصاری فرد نیز از سوی منابع خبری نزدیک به باشگاه پرسپولیس رد شده است چون نظر دایی بیشتر روی رضا نوروزی بازیکن نفت تهران است که سال قبل هم به دنبال این بازیکن بود. دایی به حدادی فر نگاهی ویژه دارد و محمد رضا خلعتبری رفیق صمیمی حدادی فر این موضوع را تایید کرده است بنابراین می توان بازیکن فصل قبل ذوب آهن را پرسپولیسی تلقی کرد. قاسم حدادی فر، محسن فروزان، عبدالله کرمی ، رضا نوروزی و بختیار رحمانی نفرات اصلی فهرست دایی هستند که برخی بازیکنان جوان و عضو تیم امید ایران هم به آن اضافه می شوند.

اما پرسپولیس فهرست خروجی از باشگاه را هم دارد . رضا محمدی دروازه بان دوم پرسپولیس، قاسم دهنوی ، سید صالحی، فرزاد حاتمی، یونس شاکری ( بازیکن قرضی که به پدیده رفته) و هادی نوروزی ( بازیکن قرضی که به نفت تهران رفته بود) از فهرست پرسپولیس خارج می شوند.دایی و رحیمی می خواهند تکلیف بازیکنان را زودتر روشن کنند تا از 17 خردادماه تمرینات تیم را شروع کنند.اردوی ترکیه نیز در برنامه های دایی برای آماده سازی قرار دارد اما چنانچه سرمربی پرسپولیس نتواند به موقع بازیکنانش را جمع و جور کند آن وقت برای ادامه تمرینات آماده سازی فکر دیگری غیر از اردوی خارجی خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مسعود ....
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
۰
۰
ما جام می خوایم فقط6
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها