مشکل حساب‌های باشگاه به زودی حل می‌شود

استیلی:اطلاعی در مورد کریم باقری ندارم

حمید استیلی این روزها چهره ای فعال است و می توان او را به عنوان یکی از پرکارترین مسئولان پرسپولیس بدانیم.
کد خبر: ۶۷۵۲۲۹
استیلی:اطلاعی در مورد کریم باقری ندارم

رفع مشکل حساب باشگاه

حمید استیلی درباره آخرین وضعیت رفع مشکل مسدود شدن حساب‌های این باشگاه، اظهار کرد: فکر می‌کنم در دو، سه روز آینده این مشکل رفع می‌شود. خو‌شبختا‌نه با تلاش دوستان در باشگاه مشکل مسدود شدن حساب‌ها در حال برطرف شدن است و حساب جدیدی هم برای باشگاه باز خواهد شد.

او ادامه داد: اولویت باشگاه در حال حاضر پس از رفع مشکل حساب، رسیدگی به مسائل و طلب بازیکنان است و بعد از آن هم بستن تیم برای فصل آینده. اما پس از این موارد درباره کمیته‌ فنی و تیم‌های پایه و همچنین آکادمی باشگاه برنامه‌هایی داریم، ضمن این که چارت تشکیلاتی باشگاه را می‌خواهیم دقیق‌تر کنیم و به بدهی‌های باشگاه هم برسیم.

فصل گذشته هزینه‌ها بیشتر از 18 میلیارد بود

استیلی همچنین درباره قانون جدید سازمان لیگ مبنی بر تعیین سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری و این که پرسپولیس نمی‌تواند بیش از 18 میلیارد خرج کند، به ایسنا گفت: البته برآوردی که از فصل قبل شده این گونه بوده که هزینه‌های تیم از 18 میلیارد تومان بیشتر بوده است. به هر حال بازیکنان از فصل قبل هم طلب دارند و باید ببینیم مدیریت باشگاه در این زمینه چه تصمیمی خواهد گرفت.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس همچنین درباره حل مشکلات بازیکنان این تیم، گفت: اسپانسر تعهد داده که در زمان هایی خاص به باشگاه پول بدهد. ضمن این که امسال رقمی هم به عنوان حق پخش به باشگاه می‌رسد. واقعا مشکلات باشگاه خیلی زیاد است و نمی‌توان یک شبه آنها را حل کرد، اما مدیرعامل و هیات مدیره به فکر حل مسائل و مشکلات بازیکنان هستند.

سرنوشت کریم باقری

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره آینده کریم باقری گفت: اطلاعی در این زمینه ندارم. درباره کادر فنی و بازیکنان رحیمی و دایی با یکدیگر صحبت می‌کنند و این مسایل حوزه در اختیارات مدیرعامل است. اگر بخواهد در جلسه هیات مدیره مطرح می‌کند و اعضا هم در این باره صحبت خواهند کرد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها