با امید چهارمین قهرمانی با شعار «تا پای جان برای ایران»

و اینک جام ملت‌های آسیا

آیا قهرمانی اجازه داوری کردن ندارد؟

محرومیت داور غشی تمام شد

مدت محرومیت محسن قهرمانی به آخر رسید اما بسیاری می گویند او دیگر نمی تواند در فوتبال ایران قضاوت کند.
کد خبر: ۶۷۴۸۰۵
محرومیت داور غشی تمام شد

محرومیت هشت ماهه محسن قهرمانی به پایان رسید، اما گفته می شود این داور دیگر اجازه داوری کردن در فوتبال ایران را ندارد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اواخر دی ماه سال گذشته و در شرایطی که پرونده با اظهارات جنجالی علی دایی از شهریور ماه سال گذشته کلید خورده بود، با چهار ماه تاخیر رای به محرومیت داور مشهور فوتبال ایران داد.
در آن مقطع کمیته انضباطی با متخلف معرفی کردن قهرمانی در پرونده جنجالی سال، تصمیم گرفت این داور را هشت ماه محروم و پنج میلیون تومان جریمه کند. حکمی که با اعتراض اهالی فوتبال و کارشناسان حقوقی همراه بود. با این حال اسماعیل حسن زاده اعلام کرد این تصمیم نظر حقوقی اعضای کمیته انضباطی فدراسیون بوده است.
حالا با گذشت هشت ماه از خانه نشینی محسن قهرمانی، داور پرحاشیه فوتبال ایران، خیلی ها منتظر بازگشت او به فوتبال هستند. با این حال از راهروهای فدراسیون فوتبال خبر می رسد طبق هماهنگی های انجام شده و به خاطر باز بودن پرونده قهرمانی در مراجع ذی صلاح، این داور دیگر هیچ وقت اجازه فعالیت در فوتبال ایران را ندارد.
گفته می شود مدیران فدراسیون و کمیته انضباطی هم با علم به محرومیت مادام العمر قهرمانی در دی ماه سال گذشته حکم به محرومیت هشت ماهه آقا محسن داده بودند. حسن زاده در یک محفل خصوصی اعلام کرده که برای صیانت از جامعه داوری، مدیران فدراسیون فوتبال تصمیم گرفتند حکم سنگینی برای قهرمانی در نظر نگیرند. چرا که آنها می دانستند اگر بخواهند قهرمانی را مادام‌العمر محروم کنند، فشارها به جامعه داوری زیاد می شد.
حالا بعد از گذشت هشت ماه از نظر حقوقی محرومیت قهرمانی به پایان رسیده است وباید منتظر بود و دید آیا به قهرمانی اجازه می دهند دوباره به جامعه داوری بازگردد یا نه؟(بانک ورزش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
داورشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
۰
۰
خب داوری كه مشكل دارد باید هم مادام العمر محروم بشه.اونم این داور كه قبل از محرومیت هم مشكل داشت.خوشحالم كه از صفحه داوری حذف شد
علی اس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
۰
۰
بقول ممد مایلی كاش انهائیكه هم با او در ارتباط بودند حذف میشدند خیلی فكر نكنید ادرسش را زیاد داده
حمید آبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
۰
۰
از قهرمانی بدتر هم در داوری زیاد داریم ولی قرعه بدشانسی به نام این نگون بخت خورد!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها