موافقان و مخالفان یک تصمیم + عکس نشست هیات مدیره

سرانجام افشارزاده مدیر عامل آبی ها شد

بهرام افشارزاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد.
کد خبر: ۶۷۴۳۲۹
سرانجام افشارزاده مدیر عامل آبی ها شد

به دنبال برگزاری نخستین نشست هیات مدیره استقلال، بهرام افشارزاده به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

باشگاه استقلال در میان موافقان و مخالفان مدیر عامل جدید بالاخره این پست را در اختیار بهرام افشارزاده قرارداد. او از سوی بسیاری از مخالفانش برای این پست فرد مناسبی نیست چون آنها اعتقاد دارند با توجه به سن و سال افشارزاده مدیرعاملی استقلال که پرتنش است برای او مناسب نخواهد بود.

با این حال هیات مدیره جدید باشگاه استقلال صبح امروز (شنبه) در دفتر افشارزاده اولین نشست خود را برگزار کرد و در نهایت پس از بررسی گزینه‌های مختلف برای مدیر عاملی باشگاه آبی پوشان، افشارزاده به عنوان مدیر عامل جدید این باشگاه معرفی شد.

بهرام افشارزاده سال‌ها دبیرکل کمیته ملی المپیک بوده است. او ریاست فدارسیون وزنه‌برداری را نیز در کارنامه مدیریتی‌اش دارد و هم اکنون هم به عنوان مشاور عالی وزیر در امور بین الملل مشغول به فعالیت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
۰
۰
یعنی حاجی رفت؟ اقای خادم اینها كه امدند هیئت مدیره از كجا پول میاورند؟ اگر از توابع دولتی باشند یعنی فقط میخواستید حاجی را دك كنید .در ضمن اینها هم اسم و رسمی پیدا كنند ..................................حاج فتل دوست داریم تو سرور تو سالار تو قهرمانی......................................اقای افشارزاده تو بد جایی اومدی شما وقت استراحتت فوقش بتونی مشاوره بدی نه مدیر عاملی شما از همین حالا 3 بر 0 از هواداران عقبی

نیازمندی ها