بعد از اظهارات تند کاپیتان تیم ملی بسکتبال

این بار حدادی فدراسیون بسکتبال را زیر سئوال برد

حامد حدادی مدعی است تعدادی از مسئولان فدراسیون بسکتبال در جشن قهرمانی تیم پتروشیمی بندرامام پیش از قهرمانی این تیم شرکت کرده اند!
کد خبر: ۶۷۴۳۲۴
این بار حدادی فدراسیون بسکتبال را زیر سئوال برد

به گزارش جام جم ورزشی ، پتروشیمی بندرامام در لیگ برتر بسکتبال قهرمان شد و مهدی کامرانی و حامد آفاق ملی پوشان این تیم در گفت و گوهایی این قهرمانی ، همراهی موثر مدیران و کادرفنی به اتفاق مردم جنوب به ویژه بندرامام را تمجید کردند. از روز پیروزی پتروشیمی بندرامام در لیگ برتر بسکتبال که با برتری 4 بر یک این تیم برابر مهرام همراه بود صحبت های زیادی مطرح شد از جمله این حرف های حامد حدادی که این بار از منظر دیگری خواست قهرمانی تیم جنوبی را زیر سئوال ببرد. حدادی گفت: "درست نیست با برگزاری جشنی در کیش و دعوت از فدراسیونی‌ها به این مقام‌ها رسید. پتروشیمی در کیش جشن قهرمانی گرفته بود و مسئولان فدراسیون نیز بودند بالاخره این‌ها به گوش ما نیز می‌رسد اما درست نیست. به نظر من اگر فینال بسکتبال واقعی بود ما کار راحت‌تری داشتیم و شایسته قهرمانی بودیم."

در پاسخ به این ادعا با شاپور یاوری مدیر ورزش شورای پتروشیمی بندرامام تماس تلفنی گرفتیم که او گفت اصلا از چنین جشنی بی اطلاع است.البته یاوری گفت چندی پیش پیامکی دریافت کرده که دو تن از داوران قدیمی بسکتبال و مسئولان کنونی کمیته داوران مهمان پتروشیمی بندرامام در کیش بودند.وقتی او دلیل این پیامک توسط یکی از نزدیکانش را پیگیری کرد فهمید که این خبر را یکی از بازیکنان مهرام انتشار داده است.یاوری گفت: به ما اطلاع دادند می دانیم شما (باشگاه پتروشیمی بندرامام) از هروس آوانسیان و ورژ آبکاریان دعوت کردید تا در کیش حضور پیدا کنند.من خودم از شنیدن این خبر شوکه شدم و نمی دانم کدام بخش در مجموعه شرکت های پتروشیمی چنین اقدامی کرده که ما از آن بی خبر هستیم.(خنده)

موضوع را با ورژ آبکاریان مسئول کمیته داورن فدراسیون بسکتبال در میان گذاشتیم.او ابتدا توضیحاتی درباره برگزاری فینال های لیگ برتر بین پتروشیمی بندرامام و مهرام داد اما گفت هرگز به کیش سفر نکرده است.آبکاریان که ابتدا سئوال ما را شوخی رسانه ای تلقی کرده بود با اصرار ما به حرف آمد و گفت: من 15 سال است به کیش نرفته ام!

چندی پیش صمدنیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال نیز در گفت و گوهایی محمد رضا مشحون مدیر تیم های ملی بسکتبال را زیر سئوال برد و مدعی شد در فینال های لیگ برتر او طرفدار تیم پتروشیمی بندرامام بود. باید دید فدراسیون بسکتبال که بنا بر ادعاهای حدادی متهم اصلی دعوت جنوبی هاست چه واکنشی در این زمینه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها