صفر تا صد یک تصمیم بر عهده دایی است

واکنش شهریار به شایعه بازگشت جادوگر به پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در یک جمع خصوصی حرف آخر را زد: «همکاری من و کریمی غیرممکن است!»
کد خبر: ۶۷۴۳۰۳
واکنش شهریار به شایعه بازگشت جادوگر به پرسپولیس

به گزارش جام جم ورزشی ، یکی از داغ‌ترین سوژه‌هایی که البته تا حدی از ضربش گرفته شده است ماجرای بازگشت علی کریمی به پرسپولیس است. موضوعی که در روزهای اخیر علاوه بر رسانه‌ها به یکی از دغدغه‌های ذهن مدیران پرسپولیس هم بدل شده است.

هر چند در این مبحث به خصوص هیچ یک از مدیران پرسپولیس به خود این جسارت را ندادند تا از بازگشت جادوگر استقبال کنند، اما از گوشه و کنار خبر رسید که مدیران سرخپوش صفر تا صد تصمیم‌گیری در خصوص این موضوع را به علی دایی واگذار کرده‌‌اند.

* واکنش تند هیات مدیره

پس از بازتاب شدید خبر بازگشت احتمالی علی کریمی به پرسپولیس و این که عنوان شده بود هیات مدیره حتی باب مذاکره را به صورت غیرمستقیم با شماره 8 سابق و محبوب باز کرده اما واکنش تند اعضای هیات مدیره مبنی بر این که بحث در مورد جذب بازیکن در شأن هیات مدیره نیست باعث شد تا دوباره توپ به زمین دایی بیفتد.

این در حالی است که شهریار در یک هفته، دو هفته اخیر که این خبر به سوژه اصلی رسانه‌ها بدل شده سکوت اختیار کرده تا همچون ماجرای انتخاب هیات مدیره نقل قول مستقلی را از زبان دایی شاهد نباشیم.

* نظرات متناقض

بازگشت احتمالی جادوگر به پرسپولیس و خداحافظی او با پیراهن این تیم آنقدر مهم بود که بسیاری هواداران او برای حمایت از ستاره محبوبشان مقابل درب باشگاه تجمع کنند. موضوعی که ضرب شست مدیریت جدید پرسپولیس را نیز بابت اتفاقات پیرامون تیم، خبر دار کرد.

اما جالب‌تر این که حتی دوروبری‌های علی دایی از جمله محمد دایی ترجیح می‌دادند تا هیچ‌گونه اظهارنظری در خصوص تمایل احتمالی شهریار به بازگشت کریمی نکنند. حتی وقتی با او در این خصوص همکلام شدیم از بیخ و بن هرگونه دیالوگ احتمالی در این رابطه با علی دایی را تکذیب کرد.

اما حالا و پس از گذشت بیش از یک هفته که تنور بازگشت جادوگر به پرسپولیس حسابی رو به سردی گذاشته شاهد اظهارنظر دوپهلوی عابدینی یکی از بانیان اصلی برای نزدیک کردن دایی و کریمی بودیم. عابدینی که این روزها به دنبال رتق و فتق امور کمیته فنی پرسپولیس است روز سه‌شنبه از تمایل نسبی دایی برای بازگشت کریمی خبر داد. خبری که تا به امروز نه تایید شده و نه تکذیب.

* پایان ماجرا

در حالی هیچ‌گونه نقل قول مستقیمی از دایی در خصوص آشتی با کریمی و بازگشت او به پرسپولیس وجود ندارد که شنیده می‌شود شهریار در جمع دوستانه‌ای نسبت به این ماجرا واکنشی چند جمله‌ای از خود نشان داده است.

در واقع وقتی صحبت از آشتی با کریمی می‌شود و احتمال بازگشت او مطرح شهریار خطاب به حاضران می‌گوید: «فکر نمی‌کنم دلیلی برای حضور او در تیم باشد. از طرفی کریمی جایی در تدابیر تاکتیکی من ندارد و عملا همکاری ما در پرسپولیس غیرممکن است.»

با توجه به موضع واضح دایی در قبال کریمی باید عملا شانس کریمی برای بازگشت به پرسپولیس حداقل در فصل پیش رو را نزدیک به صفر بدانیم و پرونده را مختومه.(روزنامه نود)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها