روح پهلوانی بیرون از تشک کشتی

وقتی تیم آمریکا تشویق شد

مردم برای تیم ملی کشتی آمریکا دست زدند و کشتی گیران این تیم به روح پهلوانی مردم ایران و ابراز احساسات پاک آنها پاسخ دادند.
کد خبر: ۶۷۴۲۶۷
وقتی تیم آمریکا تشویق شد

به گزارش جام جم ورزشی ، روح پهلوانی در کشتی جاری است . این ورزش ملی و سنتی ایران با پهلوانان گذشته و حال خود زنده است و در طول دوران این پهلوانان نام آور کشتی بودند که روح پهلوانی را از روی تشک به سوی مردم بردند.

نمونه دیگری از روح پهلوانی کشتی را همگان در تالار هفتم تیر دیدند وقتی تیم ملی کشتی آمریکا مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت. کشتی گیران آمریکایی که بعد از عنوان نهمی و در حالی که با لباس گرمکن قصد داشتند از کنار تشک به محل استقرار خود بروند، با تشویق های بی امان تماشاگران حاضر در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر تهران روبه رو شده و این مساله باعث شد که آنان در سالن بمانند و به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ دهند.

تماشاگران کشتی دوست ایرانی در ابتدا، «روبرت اسمیت» کشتی گیر وزن 130 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی آمریکا را تشویق کردند تا وی مجبور شود به روی تشک بیاید و به دنبال او، سایر اعضای تیم ملی کشتی فرنگی آمریکا نیز به روی تشک آمده و مورد تشویق حاضران در سالن قرار گرفتند.

کشتی گیران تیم ملی آمریکا که از این همه شور و اشتیاق تماشاگران ایرانی متعجب شده بودند، به همه آنان ادای احترام کرده و پس از گرفتن عکس یادگاری به محل استقرار خود رفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
۰
۰
ایول به ملت مهربان و غریب پرست ایران
طاهر صفری
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
۰
۰
با سلام .
به عنوان یك ایرانی از این كار هموطنانم خوشم آمد . دنیا باید بداند كه ایرانی كیست ...
فرهادسپیدرود
Netherlands
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
۰
۰

زنده باد ایران

نیازمندی ها