کار تنها لژیونر ایران در بوکس نیمه حرفه‌ای جهان با انجام تنها یک مبارزه به پایان رسید.
کد خبر: ۶۷۳۹۹۸
پایان کار روزبهانی در بوکس نیمه حرفه‌ای جهان

سایت جام جم ورزشی - رقابت های بوکس نیمه حرفه‌ای جهان در فصل 2013 – 2014 در حالی با شناسایی تیم‌های فینالیست به مراحل پایانی خود می‌رسد که احسان روزبهانی تنها لژیونر ایرانی حاضر در این رقابت‌ها در این فصل تنها یک مبارزه انجام داد و کارش را به پایان رساند.

رقابت های نیمه نهایی بوکس نیمه حرفه‌ای جهان برگزار شد که طی آن تیم‌های آذربایجان و کوبا با شکست حریفان فینالیست شدند. تیم آستانا آرلانز قزاقستان که احسان روزبهانی را در اختیار دارد در این مرحله به مصاف تیم آذربایجان رفت که در مجموع دو دیدار با نتیجه‌ شش بر چهار مغلوب شد و از رسیدن به فینال باز ماند.

قزاق‌ها در مبارزه اول سه بر دو پیروز شدند، اما در مبارزه دوم چهار بر یک شکست خوردند تا به فینال نرسند و نتوانند قهرمانی دوره قبل خود در این رقابت‌ها را تکرار کنند.

به این ترتیب احسان روزبهانی که در فصل قبل رقابت‌های بوکس نیمه حرفه‌ای هفت مبارزه برای تیمش انجام داده بود و حتی در فینال هم حاضر بود در رقابت‌های این فصل تنها یک مبارزه انجام داد و در آن هم پیروز شد.

مبارزه فینال رقابت‌های بوکس نیمه حرفه‌ای دو هفته‌ دیگر برگزار خواهد شد.

در پایان مرحله نیمه نهایی بوکس نیمه حرفه‌ای جهان و در رده بندی بهترین‌های وزن 81- کیلوگرم ، احسان روزبهانی با 150 امتیاز در مکان دوازدهم قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها