کشتی فرنگی جام جهانی 2014 تهران

ایران برای روسیه خط و نشان کشید

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با پیروزی بر فنلاند در دور چهارم جام جهانی 2014 تهران ، برای تیم ملی روسیه خط و نشان کشید.
کد خبر: ۶۷۳۹۶۴
ایران برای روسیه خط و نشان کشید

به گزارش جام جم ورزشی ، در مسابقه چهارم تیم ملی کشتی فرنگی در جام جهانی تهران ، فنلاندی ها نیز نتوانستند در مقابل اراده پیروزی و پولادین قهرمانان تیم ملی دوام بیاورد تا شاگردان ناصر نوربخش با این پیروزی برای تیم روس ها در فینال خط و نشان بکشند .
ایران و روسیه که در جام جهانی بدون شکست پیش می روند ، پس از آخرین دیدار خود در پیش از ظهر جمعه ، عصر فردا برای معرفی تیم قهرمان به مصاف هم خواهند رفت .


تیم ملی در مقابل فنلاند با ترکیب از نفرات با تجربه و جوان خود از سد این تیم نیز عبور کرده و سومین پیروزی متوالی خود را با احتساب استراحت در دور دوم به نام خود بنویسد . در این مبارزه حمید سوریان و امید نوروزی پس از استراحت در دور سوم در مقابل حریفان فنلاندی خود به میدان آمدند . سوریان با کمرگیری های بی نقص خود حریف جوان خود را با امتیاز عالی 8بر صفر در کمتر از دو دقیقه شکست داد و امید نوروزی نیز با بارانداز های پیاپی خود حریف را با امتیاز عالی شکست داد و برومند اصلان نیز که به جای سعید عبدولی به میدان آمده بود نشان داد که کشتی گیر مستعدی است . این جوان نیز حریف خود را شکست داد تا نشان دهد که کشتی فرنگی ایران از سرمایه های خوبی برخوردار است . حبیب اله اخلاقی و داود اخباری به همراه مهدی علیاری و بهنام مهدی زاده سایر پیروزیهای تیم ایران را رقم زدند .


ایران – فنلاند

59 کیلوگرم: حمید سوریان، برنده – پکا نیمیستو (10 – صفر)
66 کیلوگرم: امید نوروزی، برنده - ترو والیماکی (8- صفر)
71 کیلوگرم: برومند اصلان، برنده - هنری پالوماکی (6- 2)
75 کیلوگرم: فرشاد علیزاده، برنده – کشتی گیر ندارد
80 کیلوگرم: حبیب اله اخلاقی، برنده - الکساندر کازاکویچ (6- صفر)
85 کیلوگرم: داود اخباری، برنده – آنتی هاکالا (7 – صفر)
98 کیلوگرم: مهدی علیاری، برنده – تیمو کالیو (3- 1)
130 کیلوگرم: بهنام مهدی زاده، برنده – میندوگاس میزگایتیس (6- صفر)

تیم ملی کشتی فرنگی ایران صبح جمعه از ساعت 10 صبح به مصاف تیم ارمنستان خواهد رفت تا برای رویارویی با روسیه در فینال آمده شود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها