پرسپولیس لیگ قهرمانان در راه است

حمله دایی به اصفهان

علی دایی برای حضوری موفق در لیگ چهاردهم و لیگ قهرمانان آسیا قصد یک خانه تکانی اساسی در ترکیب تیمش دارد.
کد خبر: ۶۷۳۹۲۰
حمله دایی به اصفهان
پرسپولیس در لیگ سیزدهم با بازیکنان جوانش توانست با قرار گرفتن در جایگاه دوم سهمیه آسیا را کسب کند و حالا علی دایی برای حضوری موفق در لیگ چهاردهم و لیگ قهرمانان آسیا قصد یک خانه تکانی اساسی در ترکیب تیمش دارد. با توجه به این موضوع شایعات در مورد لیست خریدهای احتمالی پرسپولیس از همین الان داغ است. نکته قابل توجه در گمانه زنی ها حضور چندین پر رنگ بازیکنان سپاهان و دوب آهن در لیست شهریار است.در این مطلب سعی داریم نگاهی داشته باشیم به لیست خریدهای سرخ پوشان پایتخت:
قاسم حدادی فر(ذوب آهن): ذوب آهن در لیگ سیزدهم فصل کابوس واری را پشت سر گذاشت. با این حال قاسم حدادی فر یکی از معدود بازیکنان با ثبات این تیم بود و عملکرد نسبتا قابل قبولی داشت,٢ گل زده و ٤ پاس گل کارنامه این بازیکن در لیگ سیزده است. علی دایی اعتقاد خاصی به این هافبک اصفهانی دارد و معتقد است او می تواند در ترکیب پرسپولیس احیا شود. با توجه به اینکه حدادی فر بازیکن آزاد است به نظر نمی‌رسد مشکلی برای حضور در تیم پرسپولیس داشته باشد.
احسان حاج صفی(سپاهان): حاج صفی امسال هم یکی از بهترین های زردپوشان بود.طبق آمار او یکی از بهترین پاسورهای گل‌ساز لیگ سیزدهم است. چند پسته بودن حاج صفی یکی از معیارهای دایی برای انتخاب این بازیکن است. حاج صفی با وجود بازی‌های خوبی که برای سپاهان در پست هافبک تهاجمی انجام داد به درخواست کی‌روش در تیم ملی به پست دفاع چپ بازگشت و در شرایطی که پیش بینی می‌شد به خاطر قرار گرفتن در سمت چپ خط دفاعی از قدرت تهاجمی‌اش کم شود ولی این بازیکن با ارسال سه پاس گل در این پست توانایی های خود را باز هم نشان داد.
حامد لک(تراکتورسازی): با توجه به مشکلات پیش امده بین نیلسون و پرسپولیس جذب یک دروازه بان مطمئن توسط سرخپوشان تقریبا قطعی است.هر چند که صحبت از حضور حسن فروزان در پرسپولیس می شود اما گویا انتخاب اول علی دایی حامد لک،دروازه بان جوان و آینده دار تراکتورسازی تبریز است.شروع خوب لک در لیگ سیزدهم باعث شد تا نگاه ها خیلی زود به این دروازه بان خوش استیل معطوف شود.او در طول ١١ هفته ابتدایی لیگ فقط ٨ بار دروازه‌ خود را باز شده دیده و مورد توجه کارلوس کی روش هم قرار گرفت.
عبدا... کرمی(فولاد): بازیکن شماره ١٠ فولاد خوزستان بی تردید یکی از بهترین های لیگ امسال بود.او در این فصل فراتر از نام خود ظاهر شد و نشان داد به عنوان یک بازیکن کامل می تواند برگ برنده تیمش در میانه میدان باشد.فولادی ها امسال با دوندگی ها و توپ گیری های این بازیکن توانستند در اکثر بازی ها قدرت خود را در میانه میدان به حریف دیکته کنند. علی دایی که نیاز به هافبک دفاعی را به شدت در تیمش احساس می کند،نام عبدا... کرمی را با جوهر پر‌رنگی در لیست خود نوشته است.
امید ابراهیمی(سپاهان): ‌آنچه ابراهیمی را از اکثر بازیکنان ایرانی متمایز می کند، کم نوسان بودن اوست. در حالی که بسیار اتفاق می افتد که فوتبالیست‌های ایرانی بعد از یک یا چند بازی درخشان به یکباره نمایشی ناامید کننده از خود نشان دهند، امید از معدود بازیکنانی است که تقریباً همیشه خوب است و حتی در بدترین شرایط هم عملکردی قابل دفاع دارد. امید ابراهیمی خیلی سریع پله‌های ترقی را طی کرد و از یک بازیکن ناشناخته در «لیگ یک» تبدیل به بازیکن فیکس شد.دایی اعتقاد خاصی به این بازیکن دارد و معتقد است اضافه شدن بازیکنی مثل امید ابراهیمی می تواند کمربند میانی پرسپولیس را مستحکم تر کند.(هوادار)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها