چرا جباری دعوت نشده؟

منتقدان خارجی کروش

رسانه‌های قطری از عدم دعوت مجتبی جباری به تیم ملی فوتبال ایران اظهار تعجب کرده‌اند!
کد خبر: ۶۷۳۷۸۶
منتقدان خارجی کروش

اسامی 30 بازیکن تیم ملی فوتبال ایران چند روز پیش برای اردوی اتریش اعلام شد و تیم ملی هم برای برپایی این اردو بامداد دوشنبه عازم کشور اتریش شد. این فهرست در حالی اعلام شده که هفت بازیکن دیگر قبل از جام جهانی برزیل خط خواهند خورد و تیم ملی با 23 بازیکن عازم برزیل می‌شود.

اما قطری‌ها جالب‌ترین واکنش را به فهرست تیم ملی فوتبال ایران داشته‌اند. در حالی که مجتبی جباری حدود یک ماه پیش تصمیم به خداحافظی از تیم ملی فوتبال ایران گرفت و عنوان کرد دیگر برای تیم ملی بازی نمی‌کند، سایت‌های قطری از عدم دعوت هافبک تیم الاهلی تعجب زده هستند!

سایت باشگاه الاهلی در این خصوص نوشت: جباری، خارج از محاسبات کارلوس کی‌روش. نکته تعجب آور در فهرست تیم ملی ایران غیبت مجتبی جباری است؛ بازیکنی که این فصل عملکرد درخشانی در الاهلی داشت.

همچنین سایت "دوری الکاس" ضمن اعلام 30 بازیکن تیم ملی فوتبال ایران برای اردوی اتریش، نوشت: غیبت جباری در لیست تیم ملی ایران تعجب آور است چرا که جباری یکی از ستارگان این فصل از مسابقات قطر بود. مجتبی در سال‌های گذشته یکی از مهره‌های موثر تیم ملی ایران بوده و بدون شک در غیبت او در فهرست ایران علامت‌های سئوال زیادی وجود دارد!(مهر )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
۰
۰
اگر كسی استقلالی باشد یا عقبه استقلالی داشته باشد كروش سریعا از خداحافظی اش استقبال میكند و در مورد كریمی تو رودربایستی استقلالیها قرار گرفته والا دعوتش میكرد!

نیازمندی ها