سیستم های نظارتی اجازه تخلف به باشگاه ها را نمی دهد

تاج:برای ما هیچ شرکتی بهتر از آل اشپورت نیست

کد خبر: ۶۷۳۶۱۱
تاج:‌  بودجه 3 باشگاه‌ باید تعدیل شود


رئیس سازمان لیگ گفت: از میان باشگاه‌هایی که میزان بودجه پیشنهادی‌شان را به ما ارسال کرده‌اند، باید 3 باشگاه بودجه خود را تعدیل کنند.


مهدی تاج در گفت‌وگو با فارس، در مورد جلسه‌ای که بین وزیر صنایع و مسئولان ورزشی برگزار شد و خادم اعلام کرده است که تعیین سقف قرارداد به عهده سازمان لیگ است، گفت: جلسه خوبی برگزار کردیم و به جمع‌بندی‌های خوبی هم رسیدیم اما در مورد سقف قرارداد باید بگویم سقف قرارداد نداریم زیرا لازم نمی‌بینیم که برای عقد قرارداد باشگاه با یک بازیکن سقفی تعیین شود.

وی ادامه داد: ما برای باشگاه‌ها در قالب بودجه یک عددی را مشخص کرده‌ایم که این بودجه برای یک فصل باشگاه است و تاکنون از 16 باشگاه لیگ برتری 13 باشگاه بودجه خود را به سازمان لیگ اعلام کرده‌اند که بودجه سه باشگاه از 13 باشگاه نیز تعدیل خواهد شد. به زودی سقف بودجه هر باشگاه را هم اعلام می‌کنیم.

تاج تصریح کرد: سقف بودجه باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند 20 درصد بیشتر از سایر باشگاه‌ها تعیین شده است. این حمایت از نمایندگان ایران در آسیاست.

رئیس سازمان لیگ در مورد بودجه باشگاه‌ها گفت: بودجه تصویب شده برای هر باشگاه مورد تأئید وزارت صنایع، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است و به زودی میزان بودجه باشگاه‌ها نیز رسانه‌ای خواهد شد. همانطور هم که قبلاً‌ گفته‌ایم باشگاه‌ها مکلفند برای شفاف‌سازی مبلغ قرارداد بازیکنانشان را بر روی سایت خود اعلام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها