آخرین تحولات باشگاه استقلال پس از معرفی هیات مدیره

افشارزاده مدیرعامل، رئیسی کیا قائم مقام و قلعه نویی سرمربی

آخرین اخبار استقلال تهران حکایت از آن دارد که افشارزاده مدیرعامل می شود و رئیسی کیا به عنوان قائم مقام فعالیت خود را در این باشگاه آغاز می کند.
کد خبر: ۶۷۳۵۹۷
افشارزاده مدیرعامل، رئیسی کیا قائم مقام و قلعه نویی سرمربی

به گزارش جام جم ورزشی، وزارت ورزش و جوانان امروز اعضای جدید هیات مدیره استقلال را معرفی کرد. طبق اعلام این وزارت خانه بهرام افشارزاده، منصور پورحیدری، مسعود معینی، رضا نثاری، مقداد نجف‌نژاد،‌ رضا صادق‌پور، سید سعید رضا سیف افجه‌ای، صاحب پناهی و سید پندار توفیقی،‌ اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال خواهند بود.
پس از معرفی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران بود که زمزمه هایی مبنی بر مدیرعاملی بهرام افشارزاده در باشگاه استقلال تهران به گوش رسید. هر چند که امیررضا خادم در مصاحبه ای عنوان داشت مدیرعامل استقلال توسط اعضای هیات مدیره این باشگاه معرفی می شود اما بدون تردید وزارت ورزش و جوانان تمایل دارد که افشارزاده به عنوان مدیرعامل انتخاب شود.
با این اتفاقات ، افشارزاده که تا همین دیروز هم برای قبول مدیرعاملی استقلال با تردیدهای روبرو بود، از امروز تصمیم گرفت تیم مدیریتی کنار خود را بچیند.
مدیرعامل احتمالی استقلال تهران در نخستین گام مذاکراتی را با رئیسی کیا مدیرعامل باشگاه راه آهن داشته تا وی به عنوان قائم مقام در استقلال مشغول به کار شود.
موضوع حضور رئیسی کیا در استقلال تا همین چند روز گذشته شایعه ای بیش نبود اما حالا با احتمال مدیرعامل شدن افشارزاده، شرایط تا حدودی تغییر کرده است.
در خصوص کادرفنی نیز افشارزاده اعتقاد به حفظ قلعه نویی دارد و قطعا وی سرمربی استقلال در لیگ چهاردهم خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی اس
France
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
۰
۰
اخه دلم برای این پیرمرد میسوزد خودش را قاطی بد بازی كرد

نیازمندی ها