ستاره ایرانی لیگ هلند شنبه در اردوی تیم ملی

جهانبخش: حیف شد سقوط کردیم

مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال نایمخن هلند گفت: حیف شد به لیگ پایین‌تر سقوط کردیم و الان باید تا قبل از حضور در تیم ملی ریکاوری ذهنی کنم تا در وضعیت خوبی برای حضور در جام جهانی آماده شوم.
کد خبر: ۶۷۳۴۶۹
جهانبخش: حیف شد سقوط کردیم

سایت جام جم ورزشی - علیرضا جهانبخش با ابراز تاسف نسبت به سقوط تیم فوتبال نایمخن به لیگ دسته دو هلند اظهار کرد: حیف شد. می‌توانستیم در لیگ هلند باقی بمانیم. شرایط خوبی در بازی‌ها پیدا کرده بودیم اما متاسفانه در بازی پلی‌آف نتیجه را به راحتی از دست دادیم. خیلی سخت بود که بعد از 20 سال این تیم به دسته پایین‌تر سقوط کرد و به همین خاطر الان باشگاه با مشکلات فراوانی روبه‌رو شده است.

حیف شد سقوط کردیم، باید ریکاوری ذهنی کنم

با نایمخن قرارداد دارم و هنوز نمی‌دانم شرایطم چه خواهد شد و چه تصمیمی باید بگیرم. با توجه به اتفاقی که افتاد و تیم سقوط کرد، در حال حاضر تمام تمرکزم را روی شرایطم در تیم ملی گذاشته‌ام. در فرصتی که تا زمان حضور در اردوی تیم ملی دارم، ریکاوری ذهنی خواهم کرد تا بتوانم در وضعیت خوبی در تمرین‌ها شرکت کنم. قطعا عملکرد خوب در جام‌جهانی در آینده کار من هم تاثیر زیادی دارد.

فکر نمی‌کنم نایمخن با جدایی‌ام مشکلی داشته باشد

طبق قرارداد بازیکن نایمخن هستم اما فکر کنم مشکلی با جدا شدنم از تیم نداشته باشد. درباره پیشنهاد هم فکر می‌کنم یکی، دو مورد وجود دارد که با باشگاه مذاکره خواهند کرد. به نظر، نایمخن هم تا پس از جام‌جهانی در این باره صبر می‌کند.

شنبه در اردوی تیم ملی

بعد از اتمام کارم در رقابت‌های این فصل نایمخن با نظر کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کمی استراحت می‌کنم و طبق برنامه شنبه به اردوی تیم در اتریش اضافه خواهم شد. تمرینات تیم ملی مدتهاست آغاز شده و فکر می‌کنم تیم ملی زمانی با قدرت بیشتر آماده می‌شود که همه بازیکنان را در اختیار داشته باشد. این امکان شنبه،‌ یکشنبه محقق می‌شود و تقریبا تمام بازیکنان به اردو اضافه می‌شوند. قطعا با این شرایط کادر فنی تدابیر خاص خود را برای آماده‌سازی هرچه بیشتر تیم ملی تا جام‌جهانی اندیشیده است. به سهم خودم تلاش می‌کنم به حداکثر آمادگی مطلوب برسم.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
۰
۰
جالبه تیمهای تمام لژیونرهای ما كاندید سقوط بوده اند ولی بعضی از مطبوعات چنان به این تیمها بها میدهند كه انگار بایرن مونیخ هستند و این بازیكنان مارادونا!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها