اطلاعیه عجیب و غریب فدراسیون فوتبال

ملی پوشان ! پیراهن هست، عوض کنید

البسه هایی که شرکت آل اشپورت و ماریو اسپورت در اختیار تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی قرار داده مشکلی نداشته و بازیکنان می‌توانند پس از هر بازی پیراهن های خود را با بازیکنان تیم های مقابل تعویض کنند.
کد خبر: ۶۷۳۴۰۹
ملی پوشان ! پیراهن هست، عوض کنید

سایت جام جم ورزشی - بعید است تیم‌ملی‌ دیگری چنین درگیر موضوع پیراهن ها باشد. اما چکار می‌ شود کرد وقتی در فدراسیون فوتبال تمام قوایش را روی دفاع از آل اشپورت گذاشته است و نه بهبود اوضاع ...
در آخرین ساعات شب گذشته روابط عمومی فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه ای ضمن انتقاد از فضای پیش آمده درباره پیراهن های تیم‌ملی‌ تاکید کرد تیم‌ملی‌ فوتبال ایران در جام‌جهانی آینده مشکلی بابت البسه نخواهد داشت و بازیکنان می‌ توانند پیراهنشان را بدون نگرانی با بازیکنان تیم مقابل عوض کنند.
این یک اتفاق شگفت انگیز است، اینکه بتوانی چنین بیانیه ای را بنویسی و چنین استدلال عجیبی بکنی، اینکه به بازیکنان بگویی دل نگران نباشند چون می‌ توانند پیراهنشان را با بازیکن حریف عوض کنند ... این بیانیه را بخوانید هر روز که می‌ گذرد بیشتر به رابطه فدراسیون و شرکت آل اشپورت مضنون می‌ شویم، شما نمی‌ شوید؟
" فدراسیون فوتبال رضایت خود را از البسه هایی که شرکت آل اشپورت و روماریو اسپورت در اختیار تیم های ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی گذاشته است، اعلام کرد.فدراسیون فوتبال ایران نه در گذشته و نه هم اکنون مشکلی با این شرکت نداشته است. در واقع البسه هایی که شرکت آل اشپورت و ماریو اسپورت در اختیار تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی قرار داده مشکلی نداشته و بازیکنان می‌توانند پس از هر بازی پیراهن های خود را با بازیکنان تیم های مقابل تعویض کنند. شرکت آل اشپورت مدت زمان زیادی است که با فدراسیون فوتبال همکاری داشته و تعهد دارد که چه در رقابتهای جام جهانی و پس از آن پیراهن های تیم ملی فوتبال را تامین کند. شرکت آل اشپورت پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را به گونه ای طراحی کرده که متمایز با دوره های قبل بوده و با در خواست فدراسیون فوتبال به موضوع زیست محیطی (اجتماعی) اشاره کرده و نقش یوزپلنگ ایرانی را به زیبایی بر روی پیراهن تیم ملی فوتبال ایران طراحی کرده است."(آی اسپورت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها