مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنان جوان باید از تجربه بازیکنان قدیمی و با تجربه استفاده کنند
کد خبر: ۶۷۳۳۸۵
قوچان‌‌نژاد: بازیکنان جوان باید از تجربه بازیکنان قدیمی استفاده کنند

به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رضا قوچان نژاد در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی گفت: بسیار خوشحالم که به اردوی تیم ملی اضافه شدم و بعد از برگزاری مسابقات سنگین و فشرده برای تیم باشگاهی ام در لیگ انگلستان و بازی های زیادی که انجام دادیم به تیم ملی اضافه شدم. در این چند هفته باقیمانده تا جام جهانی باید تلاش زیادی انجام دهیم تا بتوانیم نتایج آبرومندی را کسب کنیم و با آمادگی کامل به این مسابقات برویم.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه تیم ملی ایران ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است و ما بازیکنانی داریم که در جام جهانی 2006 حضور داشته اند و تجربه خوبی از این مسابقات و این سطح از بازی‌ها دارند که قطعا کمک شایان توجهی به تیم ملی خواهند کرد. بازیکنان جوان باید از تجربیات آنها استفاده کنند و با این ترکیب از بازیکنان باتجربه و جوان می توانیم امیدواری بیشتری داشته باشیم.

مهاجم تیم ملی در ادامه گفت: خوشبختانه بازی‌های دوستانه خوبی را پیش رو داریم و باید بدون توجه به نتیجه کسب شده از این مسابقات و بدون استرس، بازی های خوبی انجام دهیم و هر چه بیشتر بازی تدارکاتی داشته باشیم، می توانیم به فرم ایده آل نزدیک تر شویم و شناخت از این تیم ها خوب است اما بیشترین کمک دیدارهای تدارکاتی به افزایش آمادگی ملی پوشان است که از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با شناخت از تیم های همگروه‌مان در جام جهانی به این مسابقات برویم و تمرکزمان بیشتر روی آن ها باشد و از دیدارهای دوستانه برای افزایش هماهنگی بازیکنان استفاده کنیم.

قوچان نژاد در پایان در خصوص انتظارش از رسانه ها و مردم عنوان کرد: این مسئله نیاز به توضیح ندارد و قطعا مردم و رسانه ها مانند قبل از ما حمایت خواهند کرد و قطعا خواسته آنها بازیهای خوب از تیم ملی است و از همه آنها می خواهم از ما حمایت کنند و برای تشویق تیم ملی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها