اگر بدهکار باشم، مقابل رسانه‌ها و خدا، خودم را مسئول می‌دانم

کروش: به وزیر ورزش بد اطلاع‌رسانی شد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:در مورد مسئله لباس‌ها و تیم ملی به وزیر ورزش اطلاع رسانی بدی انجام شد.
کد خبر: ۶۷۲۷۶۱
کروش: به وزیر ورزش بد اطلاع‌رسانی شد


کارلوس کروش در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: سعی می‌کنیم با وجود مشکلات بر روی کارمان تمرکز کنیم و بهترین عملکرد‌مان را ارائه کنیم.

وی در مورد اینکه چه شناختی از رقبای ایران در جام جهانی دارید گفت: تمام اطلاعات لازمه از نیجریه و بوسنی را نه فقط در تیم ملی بلکه عملکردشان در تیم‌های باشگاهی‌ شان را هم زیر نظر می‌گیریم و به بازیکنان منتقل می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی در مورد آخرین وضعیت حضور دروازه‌بان‌های تیم ملی گفت: بله، فکر می‌کنم شما هم نتایج ما را دنبال کردید. ما با نتایج خوب و به عنوان تیم صدرنشین به جام جهانی صعود کردیم و مدافعان و دروازه‌بان‌ ما عملکرد خوبی داشتند و در بسیاری از دیدارها گلی دریافت نکردیم.


به گزارش فارس، کروش در ادامه تاکید کرد: 18 بازیکن در تیم ملی داریم که بعد از روز فیفا باید 28 بازیکن داشته باشیم که از آن 28 بازیکن 23 بازیکن به جام جهانی خواهند رفت.

سرمربی تیم ملی در مورد صحبت‌های وزیر ورزش و اینکه گفته برداشت اشتباهی از صحبت‌هایش شده و منظورش کروش نبوده است گفت: از صمیم قلب بگویم که 34 روز قبل از آغاز جام جهانی در مورد این مسئله کوچک نمی‌خواهم د حرفی بزنم. امیدوارم این مرتبه آخری باشد که راجع به این مسئله صحبت می‌کنم و تمامش کنید. متاسفانه به وزیر محترم ورزش اطلاع‌رسانی بدی انجام شده است. به همین منظور این اجازه را به وکیل خودم دادم تا همه اتفاقات رخ داده بین من و شرکت روماریو اسپورت و جعفری را انجام داده و در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

وی افزود: هیچ‌گاه دوست نداشتم که در این مورد صحبت کنم و راجع به مسایل شخصی خودم حرف نمی زنم و از وکیلم می‌خواهم که این مسایل را به طور رسمی بیان کند. متاسفانه نمی‌توانیم منافع شخصی را با منافع تیم ملی تلفیق کنیم و خیلی بد به وزیر محترم ورزش اطلاع رسانی شده است. برای شما سه مثال خواهم زد، در بازی‌های مهم مقابل قطر و کره جنوبی که آن لباس‌ها ممکن بود ما را از دور مسابقات در آن شرایط ْآب و هوایی خارج کند. مثال دیگر اگر به فردی کفش شماره 44 بدهید که بزرگ‌تر از پایش باشد و یا به بازیکنی یکدست لباس تمرین برای 21 روز بدهید خیلی مناسب نیست. واقعا متاسفم که اینگونه باید حرف بزنم. به وزیر ورزش اطلاع رسانی خوبی نشده بود و مجبور شدم در مورد این مسئله حرف بزنم. بازهم تاکید می‌کنم مسئله شخصی خودم هیچ ربطی به این مسئله ندارد.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: این را می‌خواهم بگویم اگر از نظر مالی به آنها بدهکارم مقابل همه شما و خدا، خودم را مسئول می‌دانم ولی همه چیز را به دست وکیلم می‌سپارم که در مورد این آقا کارها را انجام بدهد و از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم که این مسئله رسانه‌ای شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
۰
۰
ببین آقای كروش بدفهمی چقدر بده و همان بلایی كه سر رحمتی آوردی سر خودت هم آمد!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها