هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس طی چند روز گذشته برای علی دایی تا توانسته اند نوشابه باز کرده اند تا به نوعی او را نمک گیر تعریف و تمجیدهای خود کنند .
کد خبر: ۶۷۲۴۹۱
دایی تخفیف ندهد چه می شود ؟

کار به جایی رسید که وقتی این زمزمه از هیات مدیره پرسپولیس به بیرون درز کرد که حمید استیلی خواسته است در راه جذب بازیکنان مورد نظر دایی سنگ اندازی کند ، هیات مدیره بلافاصله در جلسه ای فوق العاده حمایت کامل خود را از برنامه های مورد نظر دایی اعلام کرد و حمید استیلی نیز مجبور شد بگوید اصلا مخالفتی با ادامه حضور پیام صادقیان و نیلسون در تیم پرسپولیس نداشته است . علیرضا رحیمی مدیر عامل سرد و گرم چشیده پرسپولیس نیز برای آنکه کوچکترین شک و تردیدی باقی نماند اعلام کرد که حرف اول و آخر را در تیم پرسپولیس و امور فنی آن علی دایی می زند تا عملا این تضمین به سرمربی قرمزها داده شود که کسی در کار او کوچکترین دخالتی نخواهد کرد .
هر چند گفته می شود حمید استیلی از اینکه در همین ابتدا رو در روی علی دایی قرار داده شده و هیات مدیره نیز به عوض حمایت از او ، حق را به دایی داده است ناراحت بوده و حتی گفته می شود که سخنگوی باشگاه پرسپولیس در جایی صحبت از کناه گیری از هیات مدیره کرده است ، اما همه این فعل و انفعال ها در باشگاه پرسپولیس بدین خاطر است که علی دایی با اطمینان از حمایت معنوی هیات مدیره از او ، در قراردادش تخفیف لازم را بدهد .
طبق آنچه علی دایی اعلام کرده قراردادش در فصل سیزدهم یک میلیارد و 750 میلیون تومان بوده که با احتساب ده درصد اضافه برای لیگ چهاردهم ، این رقم به یک میلیارد و 900 میلیون تومان خواهد رسد که بطور طبیعی پرداخت آن به هیچوجه در توان پرسپولیس نیست . طبق شنیده ها ، پرسپولیس برای لیگ چهاردهم بودجه 16 میلیارد تومانی در نظر گرفته و این بدین معناست که علی دایی باید به سرخ ها تا حدود زیادی تخفیف بدهد . دیروز حمیدرضا سیاسی رییس هیات مدیره پرسپولیس با تکذیب خبر استعفای حمید استیلی ، اعلام کرد که به رحیمی مدیر عامل باشگاه ماموریت داده شده تا ضمن صحبت با دایی، از او خواسته شود که شرایط فعلی باشگاه رادر نظر بگیرد. هر چند که نمی توان اسم شرایط فعلی پرسپولیس را ریاضت مالی گذاشت چون به هر حال قرار است برای فصل چهاردهم نیز 16 میلیارد تومان هزینه شود ، اما یقینا دیگر از قراردادهای میلیاردی در پرسپولیس خبری نیست و تحت این شرایط قرارداد دایی نیز باید به زیر یک میلیارد برسد تا منعی برای ادامه همکاری با او وجود نداشته باشد . به هر صورت باید منتظر ماند و دید که واکنش دایی به این قضیه چیست و آیا همانطور که رحیمی گفته است با پرسپولیس قرارداد سفید امضا می کند یا خیر ؟

حجت اله اکبرآبادی / گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محسن ازتهران
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
۰
۰
علی دایی تخفیف بده!!!؟ اون همین الان قراردادداشش رو برا فصل بعدبا300میلیون بسته.آخه نه اینكه رئال مادرید دربه دردنبال محمددایی بود،زودتر قراردادش روتمدیدكردن یه وقت نپره!!!خودشم كه محاله زیر2میلیارد رضایت بده.البته من ازخدامه كه اگه این آقایون لیاقتشون این پولهاست ،نصیبشون بشه ولی نه ازكیسه دولت وپول بیت المال!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها