کار 6 سال را نمی‌شود در 6 هفته انجام داد

کروش: نمی‌توانم کریمی را دعوت کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه سفر این تیم به اتریش برای برگزاری اردوی آماده‌سازی جام جهانی از وضعیت تیم ملی ابراز رضایت کرد .
کد خبر: ۶۷۲۳۲۹
کروش: نمی‌توانم کریمی را دعوت کنم

کارلوس کروش در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: همه چیز خوب است و طبق برنامه‌هایی که از پیش طراحی کرده بودیم حرکت می‌کنیم. در پشت پرده همه چیز خوب است. هیچ کدام از 28 نفری که دعوت کرده‌ایم مصدوم نیستند.

وی در ادامه درباره اردوی پیش روی تیم ملی در اتریش و حضور تعداد بیشتری از ملی‌پوشان در این اردو گفت: امیدوارم که اکثر بازیکنانم را تا 18 می در اختیار داشته باشم. به جز شجاعی و جهانبخش که یکی دو روز دیرتر به ما ملحق می‌شوند. نهایتا در 26 می همه بازیکنان را در اختیار داریم. در اردوی اتریش برنامه‌های تاکتیکی بیشتری داریم تا خود را برای دیدار با نیجریه آماده کنیم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال همچنین درباره اینکه با توجه به آمادگی تیم ملی چقدر به صعود از گروه مقدماتی فکر می‌کند گفت:‌ نگرش ما باید این باشد که برای جام جهانی آماده باشیم. این طور نیست که این نگرش را از اردوی قبل یا اردوی پیش رو شروع کرده باشیم بلکه از ماه‌ها قبل برنامه داشتیم که برای عملکرد آبرومندانه در جام جهانی آماده باشیم.

وی افزود: اگر می‌خواهیم برابر بهترین‌های دنیا بازی کنیم که همین اتفاق هم می‌افتد باید بهترین آماده‌سازی را هم داشته باشیم اما اکنون زمانی است که باید تمرکز بالایی داشته باشیم. آبی که از پل رد شده است را نمی‌شود برگرداند. گذشته‌ها گذشته است. شخص من و کادر فنی معتقدیم که عملکرد تیم ملی باید طوری باشد که باعث افتخار هواداران شود.

کروش در ادامه در پاسخ به سوالی درباره حریفان ایران در جام جهانی گفت: آرژانتین یکی از نامزدهای قهرمانی است. نیجریه قهرمان آفریقا است و بوسنی هم یکی از بهترین تیم‌های جوان اروپاست. هدف ما رقابت مناسب با این تیم‌هاست و ما می‌خواهیم بجنگیم و عملکرد بهتری داشته باشیم.

در ادامه خبرنگاری از کروش درباره روبه‌رو شدن فوتبال ایران با سه نوع فوتبال مختلف در جام جهانی پرسید. کی‌روش پاسخ داد: مطمئنا کاری که در 6 سال انجام می‌شود را نمی‌شود در 6 هفته انجام داد اما ما در اردوی اتریش با تیمی مثل مونته‌نگرو بازی می‌کنیم که سبکش به بوسنی شبیه است و همین طور با آنگولا روبه‌رو می‌شویم که در آفریقا موفق شد نیجریه را حذف کند. ما به دنبال پیدا کردن راهکارهای مناسب برای روبه‌رو شدن با نیجریه هستیم.

کروش در ادامه درباره اینکه اکنون دغدغه اصلی او و تیم ملی چیست، گفت: دغدغه خاصی نداریم. شخص من تجربه کافی برای روبه‌رو شدن با این شرایط را دارم.افراد معدودی هستند که می‌خواهند با مخاطره انداختن تیم ملی حواس‌مان را پرت کنند ولی آن‌ها نمی‌توانند به هدف‌شان برسند چون هدف ما موفقیت در جام جهانی است.

در ادامه خبرنگاری از کروش پرسید روز گذشته تعدادی هوادار با در دست داشتن بنری در حمایت از علی کریمی به ورزشگاه آمده بودند نظر شما در این رابطه چیست؟ سرمربی تیم ملی گفت: من با حضور هواداران در اینجا مشکلی ندارم و به آن‌ها خوش‌آمد می‌گویم. باید بگویم من هم خودم را هوادار ایران می‌دانم و احساس آن‌ها را درک می‌کنم. من دوست داشتم می‌توانستم مهدی مهدوی کیا، علی کریمی و علی دایی را به تیم ملی دعوت کنم چون واقعا عاشق آن‌ها هستم. ولی نمی‌توانم از آنها دعوت کنم. اگر یک جا وجود داشته باشد مطمئنا آن جا در قلب من و آن هم برای علی کریمی است. در حال حاضر نباید به این مسائل فکر کنیم. باید روی به جلو حرکت کنیم و فصل جدیدی را از فوتبال ایران آغاز کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌در حال حاضر از 28 بازیکنی که در اردو داریم، به غیر از چند بازیکن که از این اردو خارج می‌شوند 23 بازیکن را برای جام جهانی با خود همراه خواهیم برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها