پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: این هم تقدیرم است که عده‌ای به ورزش آمده و فوتبالی‌ شده‌اند و ما هم شده‌ایم غیر فوتبالی!
کد خبر: ۶۷۲۲۴۴
بغض پروین با شعر حجازی ترکید

علی پروین ابتدا در خصوص کنار گذاشتنش از پرسپولیس اظهار داشت: بالاخره همه مردم می‌دانند ما چطور به پرسپولیس آمدیم و به چه شکل دست و پای ما را بستند و چطوری ما نخواستیم با آقایان کار کنیم. این هم قسمت ما هست که برخی که به ورزش آمده‌اند فوتبالی شده‌اند و ما غیرفوتبالی!

وی در ادامه صحبت‌هایش درباره انتقاد از وزیر ورزش و اعلام موضوعی که از وی مدارکی دارد که می‌خواهد منتشر کند، گفت: مدرک نه ولی طبق پیگیری‌هایی که داشتم وزیر ورزش و جوانان قبلاً کارمند ایران‌خودرو بوده و وی الآن برای ورزش ما در حال تصمیم گرفتن است. من فقط خواستم این را بگویم که یک فردی که از ایران‌خودرو آمده الان برای ورزش تصمیم می‌گیرد. من این حرف را می‌زنم؛ ما چه باشیم و چه نباشیم عاشق پرسپولیسیم و هیچ‌کس نمی‌تواند ما را از این تیم جدا کند. خدا بیامرزد ناصر حجازی را شعر که خوبی گفت: من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم ز بی‌آبی ولی با ذلت و خواری پی شبنم نمی‌گردم. این حرف ناصر علی‌رغم اینکه رفت هنوز در بین مردم حرف اول را می‌زند و مردم او را دوست دارند. ناصر و امثال او از دل مردم خارج نمی‌شود چون مردم عاشقانه آنها را دوست دارند.

پروین درخصوص وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان نیز گفت: ببینید آقایان هر کاری دوست دارید بکنید اما کاری نکنید که ما در جام جهانی زنگ تفریح شویم و همه به ما بخندند. اشکالی ندارد تیم‌های بزرگی باید مقابل ما قرار بگیرند. ببازیم اما آبرومندانه ببازیم و ثابت کنیم که ایرانی‌ها کارهای غیرممکن را ممکن می‌کنند.

وی افزود: 30 روز تا جام جهانی مانده، به نظرم بچه‌ها به هیچ چیزی به جز سه بازی آینده نباید فکر کنند. کار خیلی سخت است، رقیب‌ها بسیار قلدر هستند و باید مقابل این حریفان بچه‌ها از جان مایه بگذارند چون اینها حریف‌های پیش پا افتاده نیستند.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا درست است الآن همه به فکر لباس‌های تیم ملی هستند،‌ گفت: اینها موضوع حاشیه‌ای است. ما باید از اعتبارمان در جام جهانی استفاده کنیم. به نظرم پرداختن به لباس و این حرف‌ها الآن دیگر موقعش‌نیست.

وی درباره احتمال حضورش در برزیل نیز گفت:‌دست علی کفاشیان درد نکند بالاخره ما را به برزیل دعوت کرده و خواسته بازی بچه ها را ببینم. ‌اگر خدا خواست به برزیل می‌رویم و تیم ملی را مثل یک هوادار همراهی می‌کنیم. اگر هم خدا نخواست که باید ببینیم چه اتفاق دیگری می‌افتد. بالاخره باز هم سوار بر هواپیما را به جان می‌خرم. درست است ته قلبم می‌لرزد اما یک یا علی می‌گویم و اگر خدا خواست تیم ملی را در جام جهانی همراهی خواهم کرد.

پروین در پایان خطاب به ملی‌پوشان گفت: روزهای حساسی در انتظار بازیکنان تیم ملی است خوب یا بد بچه‌ها دیگر باید همه چیز را کنار بگذارند و همه با هم کمک کنیم که وقتی از برزیل به سمت ایران می‌آییم سرمان بلند باشد و بتوانیم در چشمان مردم ایران نگاه کنیم. همانطور که بعد از بازی با کره ایران غرق در شادی شد امیدوارم که در پایان بازی‌های جام جهانی باز هم این اتفاق بیفتد. کار بسیار سختی داریم شاید بازی با نیجریه تکلیف خیلی چیزها را روشن کند ام نباید ترس در وجودمان باشد و باید باور کنیم با یکی از بهترین تیم‌های جهان، آرژانتین که 18 تا مسی دارد و دو تیم قلدر آفریقایی و اروپایی بازی داریم. باید به جنگ اینها برویم و بدون ترس در زمین ثابت کنیم که ما ایرانی هستیم و کار غیرممکن را ممکن می‌کنیم. (فارس )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها