سایت‌های عربی به نقل از رسانه‌های انگلیسی از علاقه‌ی باشگاه لیورپول به جذب سردار آزمون مهاجم ایرانی روبین کازان خبر دادند.
کد خبر: ۶۷۲۱۳۵
لیورپول مشتری جدید سردار آزمون

سردار آزمون مهاجم جوان ایرانی روبین کازان این روزها مشتریان زیادی پیدا کرده است. چند هفته پیش رسانه‌های انگلیسی از علاقه‌ی باشگاه آرسنال به جذب آزمون خبر دادند و حالا آنها از لیورپول به عنوان مشتری جدید این استعداد ایرانی نام می‌برند.

سایت عربی کوره به نقل از رسانه‌های انگلیسی نوشت که باشگاه لیورپول در نظر دارد برای تقویت خط حمله‌ی خود در فصل آینده سردار آزمون مهاجم ایرانی برون کازان را جذب کند.

یک منبع نزدیک به باشگاه لیورپول گفت: لیورپول می‌خواهد برای فصل آینده تیم خود را تقویت کند. این تیم تلاش می‌کند تا درفصل جابجایی تابستانی سردار آزمون را جذب کند. به محض اینکه فصل جابجایی شروع شود سه میلیون پوند به دنبال جذب مهاجم ایرانی روبین کازان خواهیم بود.

این سایت عربی در ادامه گزارش خود نوشت: لیورپول برای جذب "مسی فوتبال ایران" رقابت شدیدی با دیگر باشگاههای بزرگ اروپایی خواهد داشت اما برندان راجرز سرمربی لیورپول اطمینان دارد که می‌تواند در نهایت این مهاجم ایرانی را به تیم خود آورد.

آزمون پیش از این از علاقه‌ی خود برای پیوستن به آرسنال خبر داد و گفت: بازی برای آرسنال برای من از دوران کودکی یک رویا بود اما در حال حاضر من بازیکن روبین کازان هستم و تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را با این تیم داشته باشم.(ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها