در فضای مجازی اتفاق می افتد

جنگ بین هواداران دایی و کریمی

هواداران علی کریمی در چند روز اخیر دو کار مهم انجام دادند. یکی تجمع مقابل باشگاه پرسپولیس برای برگرداندن کریمی به پرسپولیس و دیگری تهیه پلاکارد برای کروش به منظور دعوت کریمی به تیم ملی .
کد خبر: ۶۷۲۱۳۰
جنگ بین هواداران دایی و کریمی

سایت جام جم ورزشی - این اتفاقات در حالی می افتد که این روزها تلاش برخی از افراد سرشناس برای آشتی علی دایی و علی کریمی رسانه ای شده است. اما دو اقدام اخیر هواداران علی کریمی قرار نیست به همین جا ختم شود. هم اکنون در فضای مجازی هواداران این بازیکن سابق تیم ملی در حال قول و قرارهایی با یکدیگر هستند تا یک تجمع دیگر برگزار کنند اما اینبار علیه علی دایی سرمربی پرسپولیس.

این در حالی است که هواداران علی دایی نیز در فضای مجازی جنگی را علیه هواداران کریمی آغاز کرده و تهدید کرده اند هرگونه تجمع بر ضد علی دایی و توهین و شعار علیه سرمربی پرسپولیس به شدت از سوی آنها پاسخ داده می شود و مقابله به مثل می کنند . هواداران دایی همچنان در قالب کمپین های مختلف گفته اند تعدادشان بسیار بیشتر از تعداد هواداران کریمی است و اگر حرکتی علیه دایی ببینند ساکت نمی نشینند. البته جنگ کلامی هواداران این دو علی پرسپولیسی به همین جا ختم نمی شود. توهین های رکیک و الفاظ زننده در فضای مجازی بخش دیگری از این دعوای زشت است که البته کریمی و دایی را هم نشانه گرفته است.

هواداران مجازی در حالی با یکدیگر جنگ می کنند که علی دایی امروز گفته با علی کریمی قهر نیست که آشتی کند.

باید دید که جنگ هواداران این دایی و کریمی به کجا می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
سامیار
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۰
۰
فقط علی دایی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۰
۰
همین ها هستند كه نمی ذارن این دو تا آشتی كنن
یوسف ع
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۰
۰
دو گروه موافق و مخالف دارند همدیگر را تیكه و پاره می كنند وآقایان برای خودشان كاخ و برج میسازند وبهترین ماشین وزندگی رادارند طرفدار و هوادار عزیز برای چی سنگ آفایان را به سینه می زنید؟
مینا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
۰
۰
علی فقط كریمی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها