سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران پس از ورود به تهران گفت: آمده‌ام تا بهتر از گذشته کار کنم و نمی‌خواهم دوم باشم.
کد خبر: ۶۷۲۰۹۲
کواچ: افتخار می کنم مربی ایران هستم

اسلو بودان کواچ در آستانه ورود به تهران، اظهار کرد: این افتخار بزرگی برای من است که در ایران هستم و همین طور افتخار می‌کنم که جانشین مرد بزرگی همچون خولیو ولاسکو در تیم ملی والیبال ایران شده‌ام. می‌دانم که والیبال ایران پیشرفت‌های زیادی کرده است. من از سال‌ها قبل و قبل از این که ولاسکو به ایران بیاید والیبال ایران را می‌شناختم. البته بعد از این که پیشنهاد هدایت تیم ملی والیبال به من شد، با ولاسکو صحبت کردم. امیدوارم که بتوانم شرایط والیبال ایران را بهتر کنم.

وی افزود: من می‌دانم که کار سختی پیش‌رو داریم. برای رسیدن به موفقیت باید تلاش زیادی انجام دهیم. بازیکنان خیلی خوبی در ایران حضور دارند. من به توانایی بازیکنان ایرانی ایمان دارم و سعی می‌کنم که در مدت حضورم در ایران بهترین نتایج را به ارمغان بیاوریم.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال درباره شرایط تمرینات تیم ملی پیش از مسابقات لیگ جهانی، گفت: ابتدا باید ببینیم که در چه جایگاهی هستیم و اطلاعات دقیقی از شرایط تیم ملی در اختیار داشته باشیم و بتوایم برای مسابقات پیش‌رو دقیق‌تر کار کنیم. ما زمان بسیار کمی تا آغاز مسابقات لیگ جهانی داریم. باید خیلی سخت کار کنیم. من به توانایی دستیارانم خیلی ایمان دارم. همیشه در زندگی‌ام کارهای سختی را انجام داده‌ام و مطمئن هستم که باز هم می‌توانیم موفق شویم.

به گزارش ایسنا، کواچ در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانید موفقیت‌های سال گذشته والیبال ایران را تکرار کنید؟ گفت: من هیچ وقت نمی‌خواهم دوم باشم و تلاش می‌کنم همیشه اول و بهترین باشم. آمده ام تا بهتر از آنچه که بوده کار کنم و مطمئن هستم که والیبال ایران پتانسیل بالایی دارد. از قبل هم به این موضوع فکر می‌کردم که از این پتانسیل استفاده کنم و مطمئن هستم که می‌توانیم از ظرفیت بالای والیبال در ایران نهایت استفاده را ببریم و به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها