سه مربی اهل کرواسی از گزینه‌های مدنظر تراکتورسازان برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه است و مسئولان این تیم قصد دارند سرمربی تیم خود را به زودی انتخاب کنند.
کد خبر: ۶۷۲۰۸۸
3 کروات گزینه‌های سرمربیگری در تراکتور سازی

در حالی که برخی از تیم‌ها با مربیان مورد نظرشان به توافق رسیده‌اند، تراکتورسازی تا امروز سرمربی تیمش را انتخاب نکرده‌اند.

با این حال مدیرعامل تراکتورسازی برای جلوگیری از اتلاف وقت، ماموریت مذاکره با بازیکنان سال گذشته تیمش را به حسن آذرنیا، سرپرست تراکتورسازی سپرده است تا زمان نقل و انتقالات را از دست ندهند.

تراکتورسازان که ادامه همکاری با تونی اولیویرا، سرمربی فصل گذشته را میسر نمی‌دانند، به احتمال بسیار زیاد از بین‌ سه گزینه سرمربی جدید تیم‌شان را انتخاب خواهند کرد.

اسامی گزینه‌های مختلفنی از جمله لوکا بوناچیچ، دراگان اسکوچیچ و برانکو ایوانکویچ برای سرمربیگری تراکتورسازی مطرح است و باشگاه در حال بررسی این گزینه‌ها است.

دراگان اسکوچیچ کروات که یکی از گزینه‌های اصلی تراکتورسازان است، سال گذشته هدایت تیم ملوان بندر انزلی را بر عهده داشت و توانست با این تیم در پایان فصل به مقام هفتم برسد. در کارنامه این مربی مربیگری در تیم‌های النصر عربستان، العربی کویت و رجیکا کرواسی دیده می‌شود.

لوکا بوناچیچ کروات نیز که سال گذشته هدایت مس کرمان را بر عهده داشت، توانست با این تیم کرمانی به فینال جام حذفی برسد و در فینال مغلوب تراکتور سازی شد. او اکنون از گزینه‌های دیگر فینالیست جام حذفی است. در کارنامه این مربی می توان به مربیگری در تیم‌های ذوب آهن اصفهان، زاگرب کرواسی، سپاهان اصفهان، گسترش فولاد تبریز و النصر دوبی اشاره کرد.

برانکو ایوانکویچ کروات نیز که سابقه هدایت تیم ملی فوتبال ایران را در کارنامه دارد و در جام جهانی 2006 روی نیمکت تیم ملی نشست، از دیگر گزینه‌های تراکتورسازان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
تراكتور كبیر
United States
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۰
۰
هیچ كدوم از اینا مربی خوبی نیس.فقط تونی
حسن رزا قپور
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۰
۰
شاید به مربیانی كه لایق دستیاری تونی هستند رقمی بالاتر از تونی بدهند ، مشكل مسئولین تراكتور پول نیست مشكل محبوبیت تونی است .آنها از محبوبیت تونی می ترسند ولی باید بدانند كه حتی اگر فرگوسن را هم بیاورند زیر سایه تونی خواهد بود .اولیویرا مربی غیرتمند و با صداقتی است كه هواداران اورا از خود می دانند. تونی از جنس تیراختور است تونی عین خود ماست .یاشاسین آذربایچان یاشاسین تیراختور یاشاسین تونی اولیویرا

نیازمندی ها