بازیگر سریال های تلویزیون گفت: «ما با تیمی کری می‌خوانیم که بتواند با ما رقابت کند نه پرسپولیس که گهگاهی اجازه لبخند زدن را به آن‌ها می‌دهیم.»
کد خبر: ۶۷۱۸۰۶
رخام: به پرسپولیسی ها اجازه دادیم لبخند بزنند

سایت جام جم ورزشی - اگر با شراره رخام حرف بزنید باورتان نمی‌شود او تا این اندازه استقلالی باشد. یک هوادار دو آتشه که در کری خواندن برای رقیب سنتی کم نمی‌گذارد.

رخام که خودش یک فوتبالیست (البته فوتسالیست) قابل است یک مصاحبه فوتبالی با ما انجام داد که پیشنهاد می‌کنیم آن را بخوانید:

* شما که استقلالی هستید این روزها در قبال کری‌خوانی‌های پرسپولیسی‌ها چه واکنشی نشان می‌دهید؟
- من به آن‌ها می‌گویم که ما همیشه قهرمان هستیم ولی گاهی اوقات بزرگواری می‌کنیم و اجازه می‌دهیم طرفداران قرمز خوشحال شوند.

* دلیل کسب رتبه پنجم توسط استقلال را چه می‌دانید؟
- متأسفانه یک موقع شانس با آدم یار نیست. باید کسب این رتبه را به حساب بدشانسی گذاشت.

* فکر نمی‌کنید حواشی باعث عدم قهرمانی استقلال شد؟
- اصولاً کار تیمی همیشه حاشیه‌های خودش را دارد. چون ممکن است افرادی که در گروه هستند حاشیه داشته باشند و در نهایت تیم دچار آن شود. ولی استقلال باید برای فصل بعد حواسش به این حواشی باشد. آبی‌ها نباید بگذارند رقبا از ضعفشان استفاده کنند و تیم را به هم بریزند.

* رفتن بازیکنان کلیدی از جمله مجیدی تا چه حد تأثیرگذار بود؟
- با وجود این که حضورشان برای تیم ارزشمند بود ولی به تصمیم مجیدی احترام می‌گذارم و اعتراضی نمی‌کنم. در نهایت با وجود امپراتوری مثل قلعه‌نویی زیاد جای نگرانی نیست!

* مثل این که حسابی طرفدار قلعه‌نویی هستید. درست است؟
- معتقدم او بهترین مربی لیگ ماست. من اعتقاد دارم تیم ما را چشم زده‌اند وگرنه قلعه نویی کارش را خوب انجام داده.

* شاید اگر قلعه‌نویی جوانگرایی می‌کرد نتیجه بهتری می‌گرفت. قبول دارید؟
- من کارشناس نیستم اما به عنوان هواداری که حرفه‌ای به فوتبال نگاه می‌کند معتقدم هر تیمی تاریخ مصرف دارد و الان وقتش است که استقلال پوست اندازی کند و جوان‌ها را بیاورد ولی جا دارد به قرمزها بگویم که ما فصل بعد با دست پر برمی‌گردیم.

* با ماندن فتح الله زاده در رأس مدیریت استقلال موافق هستید؟
- به شدت موافقم. دوست دارم او همچنان تیم را ساپورت کند.

* دوست دارید استقلال در فصل آینده چه بازیکنانی را به تیم اضافه کند؟
- دوست دارم لژیونرها از جمله منتظری و جباری برگردند و البته دلم می‌خواهد لژیونرهایی که از اول در اروپا بازی کردند و در فوتبال حرفه‌ای آن‌جا رشد کردند به ایران برگردند و در تیم ما توپ بزنند. البته در این بین اسماعیل شریفات را هم از قلم نیندازید.

* کلاً زیاد کری‌ می‌خوانید؟
- ما نیازی به کری‌ خواندن نداریم چون جایگاهمان ثابت است. ما با تیمی کری می‌خوانیم که بتواند با ما رقابت کند نه پرسپولیس که گهگاهی اجازه لبخند زدن را به آن‌ها می‌دهیم. همین‌جا اعلام می‌کنم پرسپولیس هر وقت فینال آسیا را تجربه کرد تازه می‌شود با آن‌ها کل‌کل کرد. فکر کنم همین حرفم برای سه سالشان کافی باشد. (می‌‌خندد)

* ظاهراً در جواب دادن به پرسپولیسی‌ها کم نمی‌آورید؟
- خیر! این را هم باید اضافه کنم که ما به قرمزها فرصت بازگشت می‌دهیم تا به هواداران استقلال بپیوندند و بعد از چند وقت که دوره‌ای را طی کردند جزو طرفداران جدی آبی‌ها قرارگیرند. در هر صورت راه بازگشت همیشه باز است.

* برویم سراغ تیم‌ملی، چقدر به صعود تیم‌ملی در جام‌جهانی امیدوار هستید؟
- داستان تیم‌ملی فرق می‌کند. باید از این تیم حمایت کامل کرد. امیدوارم موفق باشند.


* تصمیم ندارید با کاروان هنرمندان به برزیل بروید؟
- اتفاقاً می‌خواستم بروم البته به صورت جدا اما خودم یکی، دو مسافرت در پیش دارم و هنوز معلوم نیست که برنامه‌ام به چه شکلی است چون هنوز چیزی مشخص نیست. نمی‌توانم در قالب گروه به برزیل بروم.

* مثل این که در مراسم مربوط به تیم‌ملی هم حضور فعال داشتید؟
- فقط یک بار رفتم چون درگیر کار یک تله فیلم هستم که در مرحله پیش تولید قرار دارد.

* نظرتان در مورد روبه‌رو شدن ملی‌پوشانمان با آرژانتین چیست؟
- برخلاف حواشی که راجع به مسی پیش آمد معتقدم که مسی یک استعداد است و چه اشکالی دارد در روبه‌رو شدن با او به عنوان یک تبادل تکنیک نگاه کنیم؟ و حتی هرجا که لازم باشد از او نکته‌ای را یاد بگیریم؟ مسی کاملاً قابل احترام است.

* راستی شما خودتان هم فوتبال بازی می‌کنید؟
- ما تا پارسال یک تیم فوتسال هنرمندان داشتیم که من هم عضوش بودم حتی با تیم‌ملی فوتسال هم که بازی کردیم دو گل زدم. من کلاً مهاجم با تعصبی هستم و بخاطر تعصبم خشن هم بازی می‌کنم به طوری که دروازه‌بان تیم‌ملی از من می‌ترسید اما من به او گفتم نگران نباش دست و پایت را نمی‌شکنم. (می‌خندد)

* اعضای آن تیم چه هنرمندانی بودند؟
- خیلی‌ها بودند می‌ترسم اگر اسم ببرم بعضی‌ها از قلم بیفتند.

* دوست دارید روزی در فیلمی فوتبالی ایفای نقش کنید؟
- بله و دوست دارم نقشم منفی باشد. مثلاً یکی که پول می‌دهد و داور را می‌خرد.

(روزنامه نود)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۴
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
۰
۰
آبیته دمت گرم هر جا هستی موفق باشی
sina
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
۰
۰
دو كلام هم از مادر عروس !
سلامت
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
۰
۰
متاسفانه آدمای درجه چند برای مطرح كردن خودشان چه كارایی كه نمی كنند
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
۰
۰
خانم رخام فقط یكسال زمینه ... برای قهرمانی جهت تیم شما و امیر قلعه نویی مهیا نشد رفتید رده پنجم حتی سهمیه آسیا هم نتوانستید بگیرید ضمنا یادت نره شما با ... قهرمان شدید ولی ما 9نفره هم...........كم كردیم در عرض 10دقیقه 3گل زدیم باز بگم
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
۰
۰
نمیخواهد باز هم بگی 4تایی هر وقت به 4تیم اسیا رسیدید ما راهنمایتان خواهیم كرد
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۰
۰
لطفاً بیشتر از سوادتان حرف نزنید و یادتان نرود كه شما جزو هنرمندان درجه چند به حساب میآیی و فقط به درد فیلم های آنچنانی می خوری بیشتر از این تلاش نكن
ali93
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۰
۰
در اینكه استقلال یكی از تیم های خوب كشور شكی نیست اما توجه شما رو خانم به چند مورد جلب می كنم:میدونی لذت برد تو10دقیقه 10 نفره توی10هه فجرچطوریه؟ راستی میگن شما اصلا ایمون زاید رو نمی شناسید؟؟///؟ چرا به شیش 6 حساسیت دارید ؟می خواید بگید 4 اونم مال خودتون با ملوان لیگ امسال.
مینودشت گلستان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۰
۰
1معنی بزرگواری رو تو جمله اولتون فهمیدیم؟؟/؟/ 2- امپراطوری مال پرسپولیسیاست حافظتونو تقویت كنید 3-چند نفر لژیونر توی اروپا از استقلال بازی می كنند؟ 4-گفتید این كل كل واسه 3سال كافیه منظورتون دسته 3 استقلال كه نیست؟؟؟...
5-فرصت به قرمز ها واسه بازگشت به استقلال رو از پیامك های عادل خان جستجو كنید نمیدونم چرا قرمزای 90 همیشه بیشترن؟ 6 - از كسیكه تو فیلماش ادمارو زیر خاك می كنه شكستن پای دروازبان چیزی نیست كه 7-تو نقش فوتبالیتون هم میخواید از كارای بعضیا بكنید نگوووووووووووووووووووووووووو
فرامرز
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۰
۰
باعرض سلام ادب
باید عرض بكنم كه افرادی كه شخصیت اجتماعی دارند اگر نظر ندهند بهتره .چون شما برای همه مردم نقش ایفا میكنید بنابراین منطقی نیست كه اینچوری ب راجع به افراد دیگری صحبت شود .ضمن اینكه شما كارشناس فوتبال هم نیستتد خواهشنا جهت رعایت ادب واحترام از اظهار نظر های این چنینی خودداری كنید
كیوان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۰
۰
باعث افتخاره كه چهره های مطرح هم طرفدار استقلالند.خانم رخام در قلب ما جا داری.
ترانه استقلالی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۰
۰
لایك
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
۰
۰
دمت گرم حرف حقو زدی دوست داریم پرسپولیسی ها هم بهشون برنخوره .یه ذره جنبه داشته باشید
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
۰
۰
خانم رخام و سایر استقلالیها اینقدر به این پرسپولیسیها كه فكر میكنند نایب قهرمانی همان قهرمانی است تیكه نیندازید زیرا عصبانیت از كامنتهاشون سرریز كرده!همه دنیا میدونند اینها در آسیا هیچی نشدند و مثل پتك تو سرشون نزنید كه همینجوری هم گیجند و پرت و پلا میگن!
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
۰
۰
استقلال دوبار قهرمان اسیا شده گل پیروز قربانی را هم یاداور میشوم و گل مرفاوی را و گل معروف پرویز مظلومی كه ان شعر یادگاری را : غروبها كه میشه روشن چراغها عزای پرسپولیس و پروین اقا ........................................................
:

نیازمندی ها