آخرین خبرها از اتفاقات باشگاه استقلال تهران

«شفیع زاده ها» مشتری جدید استقلال

کد خبر: ۶۷۱۲۳۲
گروکشی دو عضو هیات مدیره استقلال از وزیر ورزش؟!


عضو هیات مدیره استقلال با تکذیب خبر رفتنش به نزد وزیر ورزش و جوانان و شرط گذاشتن برای عضویت در هیات مدیره جدید گفت: این حرف‌ها بیشتر به جوک شبیه است!
حسین زمانی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال است که سمت اصلی‌اش نمایندگی مجلس شورای اسلامی است. گفته شده که او به همراه مقداد نجف‌نژاد، دیگر عضو هیات مدیره استقلال که نماینده مجلس است، به نزد وزیر ورزش و جوانان رفته و علاوه بر جر و بحث با گودرزی، به او گفته اند که اگر در هیات مدیره جدید باشگاه نباشند، طرح استیضاحش را کلید می‌زنند!

این خبر به قدری عجیب و تامل برانگیز است که در صورت صحت داشتن، می‌تواند نگرانی‌های زیادی ایجاد کند؛ نگرانی از این بابت که چه اتفاقی در پشت پرده ورزش ایران در حال وقوع است و گروکشی‌ها و بده‌بستان‌ها چه بلایی به سر آن خواهند آورد.

حسین زمانی این خبر را تکذیب کرد و گفت: از ترکیب هیات مدیره جدید باشگاه هیچ اطلاعی ندارم و قصد ندارم که تا مشخص شدن تکلیف هیات مدیره جدید در این باره صحبت کنم.

وی در ادامه گفت و گویش با ایسنا گفت: نه من و نه هیچ یک از اعضای هیات مدیره فعلی باشگاه از جزئیات کار خبر نداریم و قصد داریم به وزارت ورزش و جوانان اجازه دهیم که با خیال راحت کار را پیش ببرد.

زمانی درباره خبر دیدارش با وزیر ورزش و اعلام این که اگر در هیات مدیره جدید نباشد طرح استیضاح او را در مجلس کلید می‌زند، اظهار کرد: از قبل از عید نوروز که وزیر را دیدم دیگر ارتباطی با او نداشتم. این خبر بیشتر به یک جوک شبیه است!

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که اگر در هیات مدیره جدید باشگاه استقلال نباشد، مشکلی دارد یا خیر؟ گفت: هر تصمیمی که وزیر و زیر مجموعه‌اش بگیرند می پذیریم. آنها قطعا همه موارد را در نظر گرفته و بعد تصمیم می‌گیرند.(ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها