لیورپولی ها پس از سال ها در آستانه تصاحب عنوان قهرمانی قرار داشتند اما پیروزی سه بر صفر خود را با تساوی عوض کردند تا شانس قهرمانی شان به حداقل برسد.
کد خبر: ۶۷۰۹۱۰
اشک های سوارز پس از تساوی ناامید کننده/تصاویر

سایت جام جم ورزشی - در هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس کریستال پالاس میزبان لیورپول بود که این دیدار با تساوی سه بر سه تمام شد.

لیورپول تا دقیقه 80 با گلزنی «جو آلن» هافبک ولزی، «دانیل استوریج» و «لوییس سوارز» از حریف پیش بود اما گل های «دیمین دلانی» و «دیت گایل»(دو گل) در دقایق پایانی روند بازی را تغییر داد.

سرخپوشان بندر لیورپول با این تساوی 81 امتیازی شده و با یک بازی بیشتر نسبت به منچستر سیتی موقتا صدرنشین شدند اما با توجه به دیدارهای خانگی آسانی که منچسترسیتی پیش روی دارد، شانس قهرمانی لیورپول تقریبا از دست رفت.

منچسترسیتی 80 امتیازی در دیداری معوقه از هفته سی و چهارم، سه شنبه شب از هال سیتی پذیرایی خواهد کرد و با یک تساوی نیز به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به لیورپول دوباره صدرنشین می شود.
پس از پایان دیدار تیم های لیورپول و کریستال پالاس لوییس سوارز مهاجم اروگوئه ای و گلزن لیورپول در برابر دوربین ها به تلخی گریست. استاریج ، اسکرتل و کاپیتان جرارد نیز بسیار غمگین بودند:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها