دروازه‌‌بان اتلتیکو مادرید و تیم ملی بلژیک:

همیشه باید واقع بین بود

روزنامه‌ تلگراف از بازی درخشان مهاجم ایرانی نایمخن برابر آژاکس تمجید کرد و او را ستاره‌ هفته‌ پایانی لیگ هلند توصیف کرد.
کد خبر: ۶۷۰۵۷۷

سایت جام جم ورزشی - نایمخن در هفته‌ پایانی لیگ هلند با درخشش مهاجم ایرانی خود برابر آژاکس به تساوی 2 بر 2 رسید تا به رقابت‌های پلی‌آف لیگ هلند برسد.

روزنامه‌ تلگراف چاپ هلند با تمجید از بازی علیرضا جهانبخش نوشت: او بی‌شک ستاره‌ هفته‌ پایانی لیگ بود. معجزه‌ای که جهانبخش در بازی با آژاکس از خود نشان داد، آنقدر غیر قابل تصور بود که می‌توان از عنوان کتاب رولد دال (نویسنده انگلیسی) برای آن استفاده کرد.

وقتی علیرضا جهانبخش 20 ساله از شهر کوچک جیرنده در شمال ایران به فوتبال هلند منتقل شد، کمتر کسی فکر می‌کرد این بازیکن باارزش در همان فصل نخست به ستاره تیمش تبدیل شود. او متولد شهر کوچک جیرنده رودبار است که 2 هزار و 300 نفر جمعیت دارد. او اکنون می‌تواند قهرمان تیم خود در هلند باشد. شنبه شب این اتفاق در ورزشگاه آره‌نای آژاکس رخ داد؛ جایی که توانست 2 گل با ارزش برای تیمش به ثمر برساند تا نایمخن به حضور در لیگ هلند امیدوار باشد. اکنون شاید یانسن سرمربی نایمخن بیش از پیش به خود افتخار کند که توانست چنین تعویض طلایی انجام دهد.

جهانبخش تمام اتفاقات شنبه شب را باور نکردنی توصیف کرد. تیم او 2 بار از آژاکس عقب افتاد اما هر دو بار با درخشش جهانبخش به بازی برگشت تا این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد. او پس از پایان مسابقه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: شب بسیار رویایی را پشت سر گذاشتم. اگر شکست می‌خوردیم و سقوط می‌کردیم خیلی ناراحت می‌شدم. خوشحالم که گل‌هایم کمک کرد تا تیم به پلی آف برسد. پس از پایان مسابقه جو بسیار خوبی در رختکن ما وجود داشت. خیلی از بازیکنان ما گریه می‌کردند و نمی‌توانستند این اتفاق را باور کنند. تیم ما 20 سال است که به دسته پایین‌تر سقوط نکرده است و به هیچ وجه دوست نداشتیم که سقوط کند. اکنون کمی آسوده خاطر هستیم. پس از مسابقه تمام هم‌تیمی‌هایم نزد من آمدند و به من تبریک گفتند. خصوصا مدافع ما "جفری" که به اشتباه دروازه خودمان را باز کرد. او بی‌اندازه از گل من خوشحال بود.

جهانبخش درباره‌ این که آیا سرمربی تیم ایران بازی‌های او را در نایمخن دنبال می‌کند یا خیر، گفت: سرمربی تیم بازی همه‌ بازیکنان تیم را دنبال می‌کند و فکر می‌کنم این دو گلی که برابر آژاکس به ثمر رساندم، باعث خواهد شد تا جایگاهم در تیم ملی بهتر شود.

جام جهانی 2014 تابستان سال جاری در برزیل برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران در گروه F این رقابت‌ها باید با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌وهرزگوین دیدار خواهد کرد. علیرضا جهانبخش این شانس را دارد با درخششی که در لیگ هلند داشته است، یکی از بازیکنان ایران در جام جهانی 2014 باشد. البته اردوی تیم ملی ایران برای جام جهانی 2014 از 13 مه در اتریش آغاز خواهد شد اما علیرضا جهانبخش نمی‌تواند از روز نخست اردو همراه تیم ملی ایران باشد؛ چرا که باید نایمخن را در دیدارهای پلی‌آف همراهی کند و به همین خاطر جهانبخش به احتمال زیاد چند روز دیرتر به اردوی تیم ملی ایران منتقل خواهد شد.

نایمخن پنج شنبه هفته جاری در دیدار رفت مرحله‌ی پلی‌آف لیگ هلند برابر اسپارتا روتردام بازی خواهد داشت در صورتی که یاران جهانبخش بتواند اسپارتا روتردام را شکست دهند باید در یک دیدار دیگر نیز به میدان بروند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها