کد خبر: ۶۷۰۴۶۷
میلان پس از سه سال اینتر را شکست داد


میلان پس از سه سال اینتر را در داربی شهر میلان شکست داد.

هفته‌ سی و ششم رقابت‌های سری A ایتالیا شب گذشته (یکشنبه) با برگزاری یک دیدار حساس ادامه یافت که در آن میلان موفق شد در داربی این شهر با یک گل اینتر را شکست دهد.

میلان و اینتر در حالی در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان به مصاف هم رفتند که دو تیم شرایط خوبی در جدول رده‌بندی نداشتند و همین موضوع باعث شد تا از اهمیت مسابقه کاسته شود. با این حال میلانی‌ها که فصل خوبی را سپری نمی‌کنند انگیزه زیادی داشتند تا با پیروزی در این دیدار از هواداران خود دلجویی کرده باشند.

بازی در نیمه نخست متعادل پیش رفت و هر دو تیم چندین فرصت گلزنی را از دست دادند. اما در نیمه دوم و در دقیقه‌ 65 روسونری موفق شد گل برتری خودش را به ثمر برساند. نایجل دی‌یانگ هلندی موفق شد سانتر ماریو بالوتلی را با ضربه سر به گل تیمش تبدیل کند تا سه امتیا‌ز این دیدار به اندوخته های میلان افزوده شود.

بازیکنان اینتر در ادامه مسابقه چندین بار تا آستانه فروپاشی دروازه‌ میلان پیش رفتند، اما در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر میلان به پایان رسید تا میلانی‌ها پس از سه سال طعم پیروزی در داربی این شهر را بچشند.

هفته‌ سی و ششم سری A ایتالیا امشب با دو دیدار ادامه می یابد که در آن لاتزیو در خانه از هلاس پذیرایی خواهد کرد و یوونتوس صدرنشین به دیدار آتالانتا می‌رود.

یوونتوس روز گذشته با توجه به شکست رم در خانه کاتانیا قهرمانی اش در این رقابت‌ها مسجل شد.

به گزارش ایسنا ،در جدول رده‌بندی یوونتوس با 93 امتیاز در صدر قرار دارد و قهرمانی این تیم قطعی شده است. رم با 85 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و ناپولی با 69 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها