بازیکنان مصطفی هاشمی اما دو ماه پیش در فینال باشگاه‌های غرب آسیا قاطعانه پتروشیمی بندرامام را شکست دادند.
کد خبر: ۶۷۰۰۶۱
مهرام و پتروشیمی بندرامام در راند سوم

به گزارش جام جم ورزشی ، پتروشیمی بندرامام می تواند گام دیگری به قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال نزدیک شود یا مهرام مانع برداشتن بلندترین گام تیم جنوبی به سوی قهرمانی می شود؟ در فاصله دو روز بعد از بازی دوم فینال لیگ برتر بسکتبال همه منتظر پاسخ این سئوال هستند و فردا در بازی سوم تا حدودی به آن می رسند. مهرام با بازیکنان باتجربه و بدون بازیکن خارجی برابر پتروشیمی بندرامام که این روزها با یار تازه وارد خارجی خود جولان می دهد.

در دو دیدار اول و دوم فینال لیگ برتر بسکتبال که به صورت متوالی در بندرامام برگزار شد، پتروشیمی بندرامام به برتری رسید. این نتیجه یعنی هموار تر شدن راه برای قهرمانی دوباره تیم جنوبی؛ این تیم که سال گذشته با از پیش رو برداشتن مهرام در پنج دیداری که در فینال برگزار شد برای نخستین‌بار به عنوان قهرمانی دست یافت، می‌تواند فاصله خود را تا رسیدن به دومین قهرمانی متوالی به حداقل ممکن برساند البته در صورتی که دیدار سوم را با برتری تمام کند.

بازیکنان مصطفی هاشمی اما از دو ماه پیش که در فینال باشگاه‌های غرب آسیا قاطعانه پتروشیمی بندرامام را شکست دادند و صاحب سهمیه آسیایی شدند، از تالار آزادی خاطرات خوبی دارند.آنها با ذهنیت برد قبلی در این تالار باید دو شکستی که در بندرامام متحمل شدند را در تهران جبران کنند تا بتوانند به قهرمانی امیدوار بمانند در غیر این صورت باید در تهران شاهد برپایی جشن قهرمانی یک تیم شهرستانی باشند.

در دو بازی قبلی ستاره بی چون و چرای میدان جاناتان گیبسون بود که به ترتیب 41 و 34 امتیاز برای پتروشیمی بندرامام به دست آورد با این حال جاناتان می گوید: تا زمانی که سوت پایان چهارمین بازی ما زده نشود نمی توان با اطمینان از قهرمانی صحبت کرد. در این دو بازی من سعی کردم هیجان زده نشوم چرا که این یک شو است و هنوز هم تمام نشده است اما ما همه تلاش خود را خواهیم کرد تا به آن برسیم و از آنجایی که دو بازی را هم برده ایم از مهرامی ها جلو هستیم و کار آنها سخت تر است.

شاگردان مصطفی هاشمی به گفته خودش در بازی اول عملکرد خوبی نداشته و در بازی دوم بهتر شدند و اینک در تهران به دنبال جبران دو شکست هستند.هر دو تیم با ریکاوری دو روزه در اندیشه توقف دیگری هستند. مهرام با کاپیتان صمد و حامد حدادی به فکر انتقام از حریف ماهشهری خود است و در سوی دیگر شاگردان مهران حاتمی در پتروشیمی بندرامام می‌خواهند سومین و چهارمین برد خود را با هنرنمایی بازیکن ارزشمند یعنی «گیبسون» به دست آورند. مصطفی هاشمی بیشتر از همه به نوع دفاع پتروشیمی بندرامام در دو دیدار اول اشاره داشت که 5 بر 2 حدادی و نیکخواه بهرامی را دفاع می کردند و سایر بازیکنان تیم آزاد بودند که تیم مهرام استفاده ای از این شرایط نکرد.

یکی از مهمترین نقاط اطمینان پتروشیمی بندرامام در بازی های خانگی،‌ حضور تماشاگران این تیم بود که البته گویا شعارهای آنها نیز برای بازیکنان مهرام آزاردهنده بود و بیشتر واکنش های بازی اول که به دریافت تکنیکال فول ختم شد نیز به این موضوع مربوط بوده است. حسن بازی در تهران برای مهرام، دوری از تماشاگران حریف است. مهرام در دو دیدار اول فینال سال قبل نیز موفق به شکست پتروشیمی در بندرامام نشده بود.

بازی دوم رده بندی در اصفهان

نیم ساعت بعد از شروع بازی فینال، دو تیم دانشگاه آزاد و ذوب آهن برای دومین بار در بازی های رده بندی به مصاف هم می روند. ذوب آهن میزبان این بازی در سالن ملت اصفهان است و به برد برای تساوی با دانشگاه آزاد نیاز دارد. در صورت پیروزی ذوب آهن، بازی سوم تعیین کننده تیم سوم لیگ است اما با برد دانشگاه آزاد، مقام سومی لیگ به این تیم می رسد.

دوشنبه (فردا):

مهرام - پتروشیمی بندرامام (ساعت 15:30- تالار بسکتبال آزادی)

سه شنبه (فردا):

مهرام - پتروشیمی بندرامام (ساعت 17 - تالار بسکتبال آزادی)

نتایج دو بازی قبلی :

* پتروشیمی بندرامام 78 - مهرام 62

* پتروشیمی بندرامام 68 - مهرام 66

در صورتی که در پایان دیدار چهارم فینال لیگ بسکتبال، تکلیف تیم قهرمان مشخص نشود، دیدار پنجم دو تیم روز جمعه و در بندرامام برگزار می شود.برنده چهار از هفت مسابقه سرنوشت قهرمان لیگ برتر را تعیین می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها