جام جهانی فوتسال دانش آموزان- ایتالیا2014

نماینده ایران نایب قهرمان جهان شد

کد خبر: ۶۶۹۶۱۷
نماینده ایران نایب قهرمان جهان شد

تیم فوتسال دانش آموزی شهرستان های استان تهران با شکست 8 بر 9 برابر تیم قدرتمند برزیل به عنوان نایب قهرمانی جام جهانی فوتسال دانش آموزی در سال2014 رسید.
به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور، تیم فوتسال دانش آموزی شهرستان های استان تهران که به عنوان نماینده کشورمان در رقابت های فوتسال دانش آموزان جهان به کشورایتالیا اعزام شده بود، شب گذشته در فینال این رقابت ها و در یک بازی حساس و نزدیک با نتیجه 8 بر 9 بازی را به برزیل واگذار کرد.
نماینده دانش آموزی کشورمان در این بازی ابتدا با نتیجه چهار بر یک از حریف قدرتمند خود پیش افتاد اما در ادامه بازی نتیجه را از کف داد تا با شش برد پیاپی و تنها یک باخت، به عنوان نایب قهرمانی سومین دوره مسابقات جهانی فوتسال مدارس دست یابد.
افتخار آفرینان دانش آموز کشورمان امشب راس 22:50 با استقبال مسئولان ورزش دانش آموزی کشور وارد فرودگاه امام خمینی (ره) خواهند شد.
گفتنی است پس از کسب عنوان قهرمانی تیم دانش آموزی لرستان نماینده ایران در جام جهانی فوتسال دانش آموزی در سال2012 ، نایب قهرمانی تیم شهرستان های استان تهران به عنوان دومین نماینده کشورمان در سال2014 ، بر ویترین افتخارات فوتسال دانش آموزی ایران افزود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها