مهاجم تیم ملی فوتبال معتقد است اردوی آفریقای جنوبی می‌تواند در عملکرد ایران در جام جهانی موثر باشد.
کد خبر: ۶۶۹۶۰۰
کریم انصاری‌فرد: بازگشتم به پرسپولیس مشخص نیست

کریم انصاری‌فرد پس از بازگشت از اردوی آفریقای جنوبی درباره‌ی اردوی تیم ملی اظهار کرد: اردوی خیلی خوبی را قبل از جام جهانی داشتیم، بیشتر کارهای بدنی را انجام می‌دادیم و فکر می‌کنم که کارهایی که در این اردو انجام شد مفید بود. امیدوارم نتیجه‌ی آن را در جام جهانی ببینیم.

او ادامه داد: 2 – 3 روز اول بازیکنان تیم تکمیل نبودند اما با اضافه شدن بازیکنان دیگر تمرین‌ها خیلی خوب انجام شد و به نظر من تیم ملی از این اردو بهره برداری مناسبی کرد.

انصاری فرد در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند می‌تواند جزو 23 مرد نهایی کی‌روش برای جام جهانی باشد یا خیر؟ گفت: خیلی سخت است همه‌ی بازیکنان تلاش می‌کنند، هر چه خدا بخواهد. ما در آنجا بازیهای تدارکاتی خوبی با تیم‌های آفریقای جنوبی از جمله قهرمان لیگ و تیم چهارمشان انجام دادیم، از این پس هم بازیهای دوستانه سخت‌تر خواهد شد و هر چه قدر بیشتر محک بخوریم با آمادگی بیشتری به جام جهانی می‌رویم.

مهاجم ملی پوش تیم فوتبال تراکتور سازی درباره‌ی شرایط این اردو از جمله آب و هوا و امکانات کمپ گفت: همه چیز عالی بود، آب و هوا هم مناسب بود اما لباس‌های بازیکنان که دیگر گفتن هم ندارد شرایط خوبی نداشت.

انصاری‌فرد در پایان درباره‌ی شایعه بازگشتش به پرسپولیس به خبرنگار ایسنا گفت: فعلا در اردوی تیم ملی هستیم و هیچ چیز مشخص نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها